ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Lamborghini θα παρουσιάσει την υβριδική διάδοχο της Aventador το 2020

Η κορυφαία Lamborghini, η Aventador, κλείνει σιγά σιγά τον κύκλο ζωής της και η ιταλική εταιρεία του ομίλου της Volkswagen, έχει αρχίσει εδώ και καιρό τη σχεδίαση και την εξέλιξη της διαδόχου της.

Η οποία θα έχει και πάλι εντυπωσιακή εμφάνιση, κορυφαίες επιδόσεις αλλά και το όνομα ενός διάσημου ταύρου, πρακτική που ακολουθείται από τη Murcielago και μετά, όμως από κει και πέρα θα υπάρχουν σημαντικότατες διαφοροποιήσεις σε σχέση με ότι γνωρίζουμε έως σήμερα για τα super cars από την Sant’ Agata Bolognese. Οι λόγοι γι αυτό οι όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπές ρύπων, τα πρόστιμα που συνεπάγεται η μη τήρησή τους αλλά και οι πολύ μεγάλες ιπποδυνάμεις που εμφανίζουν, στα χαρτιά ή στο δυναμόμετρο υπερ- αυτοκίνητα με κάποια μορφή ηλεκτρικής υποβοήθησης ή και πλήρως ηλεκτρικά. Ακόμα και από άγνωστους κατασκευαστές.

Έτσι, η διάδοχος της Aventador θα διατηρήσει μεν τον κλασικό ατμοσφαιρικό V12 της μάρκας στο κέντρο της, ο οποίος αναμένεται να αγγίξει ή και να ξεπεράσει τους 800 ίππους και θα κινεί τους πίσω τροχούς. Αντίστοιχα στον εμπρός άξονα θα υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας που θα αυξάνει αισθητά τη συνδυαστική ισχύ, ενώ παράλληλα η παρουσία του θα εξασφαλίζει και την ηλεκτρική, άρα και πιο απλή και πιο ελαφριά τετρακίνηση.

Τα μείον κιλά λόγω της ηλεκτρικής τετρακίνησης είναι καλοδεχούμενα, ειδικά από τη στιγμή που θα υπάρχει μια αρκετά μεγάλη συστοιχία συσσωρευτών που, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία από 20 έως 50 χιλιόμετρα. Παράλληλα στο αμάξωμα, για λόγους δίαιτας, θα χρησιμοποιηθεί όσο περισσότερο ανθρακόνημα γίνεται αλλά από τη στιγμή που τα 200 περίπου κιλά που αντιστοιχούν συνολικά στο υβριδικό σύστημα είναι δύσκολο να ισοσκελιστούν η Aventador θα είναι πιο ελαφριά σε σχέση με τη διάδοχό της.

Η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το 2020, ενώ μέχρι τότε προγραμματίζεται ένα μεταβατικό μοντέλο. Το οποίο θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του 2019, θα έχει την κωδική ονομασία LB48H, θα κατασκευαστεί σε μόλις 63 αντίτυπα που σωστά μαντεύετε έχουν ήδη όλα πουληθεί και θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονας και συνδυαστική ισχύ 840 ίππων.

Τη λογική πάντως της διαδόχου της Aventador αναμένεται να ακολουθήσει και η Huracan, με τον V10 να παραμένει στο κέντρο και έναν ηλεκτροκινητήρα να προστίθεται στον εμπρός άξονα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης