Το καινούργιο Κia Soul θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό για την Ευρώπη
To Soul είναι για την Kia το πιο ιδιαίτερο και χαρακτηριστικό μοντέλο της γκάμας της και η τρίτη του γενιά που παρουσιάστηκε και επίσημα στην έκθεση του Λος Άντζελες συνεχίζει αυτήν την παράδοση που δημιούργησαν οι προκάτοχοί του.
Έτσι οι βασικές, ευθείες γραμμές του αμαξώματός του διατηρήθηκαν και ταυτόχρονα ανανεώθηκαν, καθιστώντας την εικόνα του πιο σύγχρονη και νεανική. Παράλληλα προστέθηκαν κάποια ιδιαίτερα στοιχεία σχεδίασης, όπως η επέκταση της γραμμής των παραθύρων στην πίσω κολώνα ή το πλαίσιο γύρω από το πίσω παρμπίζ που ενσωματώνει τα πίσω φώτα, τα οποία το καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμο.
Το τελευταίο ισχύει ακόμα περισσότερο για την ηλεκτρική του έκδοση, τη Soul EV, με την κλειστή μάσκα, η οποία περιλαμβάνει και το (καλυμμέν) φις για το φορτιστή. To ηλεκτρικό Soul χρησιμοποιεί το σύστημα πρόωσης του e-Niro, το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 204 ίππους και 395 Nm. Η τροφοδοσία του με ενέργεια προέρχεται από μια υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα 64 kWh. Η οποία εξασφαλίζει μια αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων, η οποία είναι ανάλογη με αυτή του e-Niro.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τόσο μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης, πρόκειται για τα Eco, Comfort, Sport και το Eco+, όσο και μεταξύ των επιπέδων της έντασης της ανάκτησης ενέργειας. Το εύρος για το τελευταίο κυμαίνεται από το 0 έως και το 3.
Tο ενδιαφέρον εδώ έγκειται στο ότι στην Ευρώπη, όπου αναμένεται στα μέσα του 2019, το νέο Kia Soul θα πωλείται αποκλειστικά στην ηλεκτρική του έκδοση. Αντίθετα τόσο για τις ΗΠΑ όσο και για την Ασία θα είναι διαθέσιμο και με δύο τετρακύλινδρα σύνολα βενζίνης. Ένα turbo 1.600 κυβικών με 200 ίππους και έναν ατμοσφαιρικός 2.000 κυβικών και 150 ίππων.
Στο εσωτερικό του νέου Kia Soul αυτή που κυριαρχεί είναι η οθόνη αφής στο μέσο το ταμπλό, από την οποία ελέγχεται αφενός το σύστημα πολυμέσων και αφετέρου παρέχονται πληροφορίες για το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων.