H ανοιχτή Bentley Continental GT είναι από τα πιο ακριβά τετραθέσια του κόσμου
Μετά τη νέα Continental GT κουπέ ήταν μαθηματικά βέβαιο πως η Bentley θα παρουσίαζε και την ανοιχτή της εκδοχή. Μάλιστα για το σκοπό αυτό η Βρετανική εταιρεία του ομίλου Volkswagen επέλεξε την έκθεση του Λος Άντζελες, μιας και η αγορά των ΗΠΑ είναι μαζί με αυτήν της Κίνας η πιο σημαντική για αυτοκίνητα αυτού του βεληνεκούς.
Η Continental GT Cabrio λοιπόν έχει θέσεις για τέσσερις ενήλικες, ενώ η ουσιαστική διαφορά της σε σχέση με την κουπέ από την οποία προέρχεται και το ταμπλό με τη χαρακτηριστική περιστρεφόμενη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, είναι βέβαια η μαλακή της οροφή.
Η οποία διπλώνει και ξεδιπλώνει μέσα σε 19 δευτερόλεπτα και με το μεγάλο κάμπριο εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητά του να μη ξεπερνά τα 50 χλμ./ ώρα. Από κει και πέρα οι μηχανικοί της εταιρείας έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην οροφή και την ποιότητά της, με αποτέλεσμα η Bentley να αναφέρει πως εξασφαλίζει, καινούργια ακόμα υψηλότερα επίπεδα ηχομόνωσης αλλά και θερμομόνωσης.
Μάλιστα επειδή θα πρέπει κανείς να μπορεί να κατεβάζει την οροφή ακόμα και αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι χαμηλή ή υψηλή υπάρχουν πολλά θερμαινόμενα στοιχεία στο εσωτερικό, όπως το τιμόνι ή τα υποβραχιόνια, καθώς και κλιματιζόμενα καθίσματα που ζεσταίνουν ή δροσίζουν την περιοχή γύρω από τον αυχένα. Φυσικά οι δυνατότητες εξατομίκευσης είναι μεγάλες -το ακριβές στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι δεδομένα και παίζει μικρό ρόλο- και ο εξοπλισμός συβαρίτικος από όλες τις απόψεις.
Προκειμένου να μην επηρεαστεί η ακαμψία του αμαξώματος σε σχέση με αυτή της κουπέ η ανοιχτή Continental GT είναι 160 κιλά πιο βαριά -συνολικά ζυγίζει κάτι παραπάνω από 2,4 τόνους. Πάρα πολλά τα κιλά αλλά δεν δείχνουν να προβληματίζουν τον W12 των 6.000 κυβικών και των 635 ίππων με τον οποίο θα ξεκινήσει η εμπορική της πορείας, καθώς οι επιδόσεις που έχει να επιδείξει είναι πολύ καλές (0-100 χλμ./ ώρα σε 3,8 δεύτερα, τελική ταχύτητα 333 χλμ./ ώρα).
Στα τεχνολογικά high lights και της ανοιχτής Continental GT το ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt που μεταξύ άλλων εξασφαλίζει και τη λειτουργία της εξελιγμένης πνευματικής της ανάρτησης. Στην πορεία αναμένεται να προστεθούν στη γκάμα και άλλα σύνολα, μεταξύ τους και ένα υβριδικό με την τεχνολογία της αντίστοιχης Porsche Panamera.
Όσο για την τιμή της Bentley Continental GT Cabrio αναμένεται να είναι υψηλότερη από τις περίπου 330.000 ευρώ που κοστολογείται η αντίστοιχη κουπέ, οπότε φυσιολογικά είναι ένα από τα πιο ακριβά τετραθέσια μοντέλα που μπορεί να αγοράσει κανείς.