ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: To αγωνιστικό τμήμα της Lamborghini έφτιαξε μοντέλο για έναν καθώς και αγωνιστική Urus

Αυτοκίνητο: To αγωνιστικό τμήμα της Lamborghini έφτιαξε μοντέλο για έναν καθώς και αγωνιστική Urus

Από ότι φαίνεται η μόδα των δεκαετιών του ’50 και του ΄60, όπου ειδικευμένες καροσσερίες παρουσίαζαν ειδικές εκδόσεις γνωστών και ακριβών μοντέλων για μεμονωμένους και κάτι παραπάνω από ευκατάστατους πελάτες επιστρέφει.

Τώρα πλέον από τους ίδιους τους κατασκευαστές, που βρίσκουν έτσι την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν δοκιμασμένη τεχνολογία σε ότι αφορά πλαίσιο και κινητήρες και να τη συνδυάσουν με ένα ιδιαίτερο αμάξωμα και να φυσικά να εκτοξεύσουν την τελική του τιμή στα ύψη.

Στην περίπτωση της SC18 της Lamborghini υπάρχει ακόμα μια ιδιαιτερότητα, καθώς στη δημιουργία αυτής της σπέσιαλ Aventador με τα χαρακτηριστικά αυτοκινήτου πίστας αλλά και με δυνατότητα κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους έχει εμπλακεί, σχεδόν αποκλειστικά, η Squadra Corse. Το αγωνιστικό τμήμα δηλαδή της εταιρείας που εδρεύει στη Sant’ Agata Bolognese.

Από τις φωτογραφίες βλέπουμε πως η SC18, που όπως προαναφέραμε είναι μια ειδική παραλλαγή της Aventador, χρησιμοποιεί πολλά στοιχεία από τα αγωνιστικά της μάρκας, όπως τη Huracan GT3 Evo. Χαρακτηριστική είναι και η μεγάλη πίσω αεροτομή, η οποία ρυθμίζεται -μηχανικά, με το χέρι- σε τρεις θέσεις ανάλογα με την πίστα αλλά και τις προτιμήσεις του οδηγού της.

Για τον κινητήρα δεν υπάρχουν διαθέσιμες πολλές πληροφορίες αλλά η λογική λέει πως θα πρόκειται για τον κλασικό ατμοσφαιρικό V12 των 6.500 κυβικών και των 770 ίππων της μάρκας, ενώ η «δίαιτα» στην οποία υποβλήθηκε το αμάξωμα με τη χρήση και ελαφρών υλικών αγωνιστικής προέλευσης θα έχει σαν αποτέλεσμα οι επιδόσεις της να είναι ακόμα καλύτερες, έστω και ελαφρώς, από αυτές της SVJ.

Το γκρι χρώμα του αμαξώματος σε συνδυασμό με τις κόκκινες λεπτομέρειες αλλά και η διαμόρφωση του εσωτερικού με ανάλογους χρωματισμούς και αλκαντάρα παντού είναι φυσικά επιλογή του ιδιοκτήτη της SC18.

Παράλληλα η Squadra Corsa παρουσίασε και ένα αγωνιστικό πρωτότυπο της Urus, την ST-X, με την προοπτική στο μέλλον να δημιουργηθεί μια νέα σειρά αγώνων. Για το σκοπό αυτό η Urus έχει προσαρμοστεί στις προδιαγραφές της FIA, έχει μειωθεί το βάρος σύμφωνα με τους μηχανικούς της Lamborghini κατά 25% και έχει αυξηθεί και η απόδοση του V8 των 4.000 κυβικών χωρίς όμως να ανακοινώνονται λεπτομέρειες.