Το νέο Mitsubishi L200 έχει πιο έντονη προσωπικότητα και μεγάλες δυνατότητες
Η αποστασιοποίηση των pickup από το μονοδιάστατο επαγγελματικό τους ρόλο και δεδομένη είναι και όλο πιο έντονη γίνεται τον τελευταίο καιρό. Παράλληλα η στροφή τους αυτή προς ένα χαρακτήρα ελευθέρου χρόνου σε συνδυασμό και με την προσέγγισή τους προς τα SUV απεικονίζεται φυσικά και στην εμφάνισή τους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό το L200 της Mitsubishi, που στη νέα του, σημαντικά ανανεωμένη εκδοχή, διαθέτει μια σαφώς πιο εμφατική παρουσία. Η οποία προσδιορίζεται από ένα εντυπωσιακό, ειδικά με τα δεδομένα των αγροτικών, εμπρός μέρος, που μοιάζει με αυτό του SUV της μάρκας, του Outlander και στο οποίο κυριαρχούν οι ακμές.
Οι ακμές κυριαρχούν και στο πίσω μέρος, ενώ οι αλλαγές είναι μικρότερες στο προφίλ, αλλά και στο εσωτερικό. Το οποίο ναι μεν δεν έχει διαφοροποιηθεί στις βασικές του γραμμές αλλά έχει αναβαθμιστεί με νέα σχεδίαση για τον πίνακα οργάνων -η οθόνη πληροφοριών του είναι πλέον έγχρωμη- και ένα καινούργιο τιμόνι.
Αναβαθμισμένα εμφανίζονται και τα συστήματα υποβοήθησής του, καθώς μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης με αναγνώριση πεζών (Forward Collision Mitigation- FCM), ελέγχου τυφλής γωνίας και οπίσθιας κίνησης (Rear Cross Traffic Alert RCTA), σύστημα περιορισμού πρόσκρουσης σε πάρκινγκ και στενούς χώρους με 1η και όπισθεν (Ultrasonic Misacceleration Mitigation System- UMS) και κάμερα περιφερειακής απεικόνισης (Multi Around Monitor) σε συνδυασμό με αισθητήρες στάθμευσης.
To πλαίσιο του Mitsubishi L200 είναι και πάλι ανεξάρτητο τύπου σκάλας, γεγονός που εξασφαλίζει την αντοχή του στη σκληρή χρήση και πέρα από την άσφαλτο, ενώ διαθέσιμα είναι και πάλι δύο συστήματα τετρακίνησης, τα Super Select και Easy Select, που επιπλέον διαθέτουν και καινούργια προγράμματα οδήγησης (Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock), καθώς και δυνατότητα κατάβασης (down hill) με σταθερή ταχύτητα.
Παράλληλα υπάρχουν και νέα πίσω αμορτισέρ που εξασφαλίζουν καλύτερο επίπεδο άνεσης καθώς και ενισχυμένα φρένα για ακόμα μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης. Όσο για τον κινητήρα ακόμα δεν είναι βέβαιο αν στην Ευρώπη συνεχίσει ο diesel των 2.400 κυβικών που αποδίδει είτε 154 είτε 181 ίππους.
Και λέμε στην Ευρώπη γιατί οι πωλήσεις του νέου Mitsubishi L200, που θα είναι και πάλι διαθέσιμο με μονή, μιάμιση και διπλή καμπίνα, θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη άνοιξη. Θα προηγηθεί η διάθεσή του, ως δεξιοτίμονο στις αγορές της Ασίας και της Αυστραλίας, όπου ονομάζεται Triton, ενώ θα εξακολουθεί να κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη.