ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Τελικά και η Ferrari θα παρουσιάσει SUV, το οποίο θα λέγεται Purosangue

Το SUV με τα σήματα της Ferrari είναι μια υπόθεση που έχει προκύψει εδώ και κάποια χρόνια, έχει περάσει από διάφορα στάδια και τελικά επιβεβαιώνεται με τον πιο επίσημο τρόπο. Και αυτό γιατί ο νέος ισχυρός άντρας της εταιρείας, ο Louis Carey Camilleri που ανέλαβε μετά το θάνατο του Sergio Marchionne, ανακοίνωσε στα πλαίσια του «οδικού χάρτη» της μάρκας, του προγραμματισμού της για το άμεσο μέλλον της δηλαδή, πως το 2022 θα παρουσιαστεί το πρώτο πεντάθυρο μοντέλο της ιστορίας της.

Το οποίο δεν θα είναι βέβαια άλλο από το SUV της, το οποίο θα ονομάζεται Purosangue. Όνομα που μπορεί να μην είναι εύκολο ή εύηχο αλλά ταιριάζει απόλυτα με τη Ferrari, καθώς έτσι ονομάζεται στα ιταλικά μια καθαρόαιμη ράτσα αλόγων.

Η βάση της Purosangue θα είναι το νέο πλαίσιο της εταιρείας για τα μοντέλα της με τον κινητήρα μπροστά, ενώ υπάρχει πρόβλεψη τόσο για ηλεκτρική, υβριδική υποβοήθηση όσο και για τετρακίνηση, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα είναι «ηλεκτρική» και θα εξασφαλίζεται από την παρουσία ηλεκτροκινητήρα για τον εμπρός άξονα. Οι αγοραστές δηλαδή θα μπορούν να επιλέξουν είτε ένα συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης. Σε κάθε περίπτωση πάντως οι διαστάσεις του SUV της Ferrari θα είναι μικρότερες από αυτές της Lamborghini Urus, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν θα υπάρχουν άνετοι χώροι για τους έως και πέντε επιβάτες της. Ταυτόχρονα και προκειμένου το όλο πρότζεκτ να είναι σύμφωνο με την παράδοσης της μάρκας η απόσταση από το έδαφος της Purοsangue θα είναι σχετικά μικρή.

Με την προσθήκη ενός SUV στη γκάμα της η Ferrari στοχεύει σε μια ακόμα μεγαλύτερη διείσδυσή της στην Κινεζική αγορά. Στόχος της είναι στο άμεσο μέλλον οι πωλήσεις της να περάσουν τις 10.000 μονάδες ετησίως.

Γενικά πάντως η πιο διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο θα κινηθεί πιο επιθετικά. Έτσι ετοιμάζει ήδη έναν εξακύλινδρο σε V κινητήρα, έχει ανακοινώσει πως η ειδική απόδοση των υβριδικών της συνόλων θα ξεπερνά τους 400 ίππους ανά λίτρο προκειμένου να προσφέρουν ακόμα πιο δυνατές συγκινήσεις, ενώ στις ήδη υπάρχουσες τρεις σειρές μοντέλων της (Sport, Gran Turismo και Special Series) προσθέτει και μια τέταρτη. Την οποία ονομάζει Icona και περιλαμβάνει ανοιχτά μοντέλο, τα Monza SP1 και SP2, που είναι εμπνευσμένα από τα Speedster της εταιρείας -Barchetta στα ιταλικά- της δεκαετίας του ’50.

Οι Monza SP1 και SP2 αποτελούν το σύγχρονο remake των θρυλικών Barchetta της Ferrari από τη δεκαετία του '50. Η απουσία παρμπρίζ καθιστά την επίτευξη της τελική τους ταχύτητα που ξεπερνά τα 300 χλμ./ ώρα μια πολύ δύσκολη υπόθεση για τον οδηγό. Πηγή: Ferrari

Οι SP1 και SP2, η μεταξύ τους διαφορά είναι πως η πρώτη έχει μια και μόνο θέση για τον οδηγό ενώ η δεύτερη είναι διθέσια, βασίζονται στην 812 Superfast. Έτσι χρησιμοποιούν το πλαίσιο και τον κινητήρα της, τον V12 των 6.500 κυβικών που εδώ αποδίδει 820 ίππους, ενώ χάρη και στο περιορισμένο βάρος τους εξαιτίας και της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων, το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε 2,9 δεύτερα, το 0-200 χλμ./ ώρα σε 7,9 δεύτερα και η τελική ξεπερνά τα 300 χλμ./ ώρα. Βέβαια η ουσιαστική απουσία παρμπρίζ καθιστά την κίνηση σε αυτές της ταχύτητες δοκιμασία και μάλιστα σκληρή για οδηγό και συνοδηγό (μόνο στην SP2 ο τελευταίος).

Οι δύο Monza σύμφωνα με τη Ferrari απευθύνονται σε καλούς, πιστούς πελάτες της μάρκας και σε συλλέκτες. Η ουσία πίσω από αυτή τη δήλωση είναι πως οι τιμές του θα είναι κάτι παραπάνω από υψηλές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης