Αυτοκίνητο: Γιατί λέτε ότι «κόπηκε» διαφήμιση του VW Polo στη Μεγάλη Βρετανία;
Οι διαφημίσεις έχουν σαν σκοπό να προβάλλουν τα ισχυρά σημεία του εκάστοτε προϊόντος και φυσικά τα αυτοκίνητα δεν αποτελούν την εξαίρεση.
Στη διαφήμιση που μπορείτε να δείτε στη συνέχεια, αυτό που είναι σε πρώτο πλάνο είναι τα συστήματα υποβοήθησης του νέου VW Polo, ενώ το σενάριο είναι αρκετά έξυπνο: ο πρωταγωνιστής είναι ένα αγόρι που μεγαλώνοντας περνά από το ποδήλατο, στο σκούτερ έχοντας στην πορεία διάφορες άτυχες στιγμές, που έκαναν τον πατέρα να ιδρώνει, να ανησυχεί και να αγχώνεται.
Η λογική κατάληξη είναι το αυτοκίνητο, με τον πατέρα στη θέση του συνοδηγού να λούζεται από κρύο ιδρώτα, ενώ όταν πετάγεται μπροστά τους μια κοπέλα ο μάλλον αφηρημένος νεαρός αποφεύγει τα χειρότερα χάρη στα συστήματα με τα οποία είναι εξοπλισμένο το Polo του.
H διαφήμιση αυτή λοιπόν απαγορεύτηκε από την ASA, την αρμόδια αρχή της Μεγάλης Βρετανία καθώς θεωρήθηκε πως ενθαρρύνει την ανεύθυνη και ασυνείδητη οδήγηση που επαναπαύεται στα ηλεκτρονικά. Από την άλλη η VW ισχυρίστηκε πως απλά προβάλλει την ασφάλεια που παρέχουν τα νέα συστήματα υποβοήθησης, χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Τελικά τα πάντα είναι θέμα ερμηνείας, αλλά η ουσία είναι πως τα συστήματα υποβοήθησης πραγματικά ενισχύουν το επίπεδο ασφάλειας.