ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το κορυφαίο Audi R8 θα έχει πάλι 600 ίππους αλλά και εξαιρετική αεροδυναμική

Μπορεί το μέλλον του R8 σε ό,τι αφορά την επόμενη γενιά του να μην είναι ακόμα ξεκάθαρο αλλά αυτό δεν εμποδίζει την Audi να παρουσιάσει μια συλλεκτική έκδοση της τρέχουσας γενιάς του. Η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 44 αντίτυπα, που αναμένεται να γίνουν ανάρπαστα.

Αντίθετα με ότι είθισται στις περιπτώσεις αυτές το συλλεκτικό R8 δεν θα έχει περισσότερους ίππους από τους 600 που αποδίδει ο V10 του των 5.200 κυβικών στην έκδοση Plus. Απλά σε σχέση με την τελευταία θα διαθέτει ένα αεροδυναμικό πακέτο. Το οποίο δεν θα είναι απλά για την τόνωση της σπορ εικόνας του αλλά θα αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην πράξη.

Έτσι έχει σχεδιαστεί σε αεροδυναμική σήραγγα, έχει μια ακόμα πιο μεγάλη σταθερή πίσω πτέρυγα, μεγαλύτερο διαχύτη, ποδιές και διάφορες προσθήκες και αλλαγές στο εμπρός μέρος και γύρω από τους τροχούς. Οι τελευταίες επεμβάσεις εξασφαλίζουν την καλύτερη κυκλοφορία του αέρα γύρω από το αμάξωμα, ενώ συνδυάζονται και με ένα μεγάλο splitter μπροστά που παραπέμπει στο αγωνιστικό R8 GT3.

Όλες αυτές οι επεμβάσεις είχαν σαν κύριο στόχο την αύξηση των κάθετων φορτίων προκειμένου να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η σταθερότητα στις μεγάλες και πολύ μεγάλες ταχύτητες. Έτσι κοντά στην τελική των 330 χλμ./ώρα αγγίζει τα 250 κιλά, τιμή κατά 100 κιλά μεγαλύτερη από αυτή της στάνταρ έκδοσης του super car της Audi.

Την εικόνα ολοκληρώνουν οι νέες και πιο ελαφριές κατά 8 κιλά ζάντες των 20 ιντσών και η σπορ εξάτμιση, ενώ η αναβαθμισμένη ανάρτηση συνδυάζεται με κεραμικά φρένα με ειδικά τακάκια.

Ανάλογες επεμβάσεις θα υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου θα χρησιμοποιείται όπου αυτό είναι δυνατόν δέρμα Nappa. Φυσικά όλα αυτά θα ανεβάσουν την τιμή του πάνω από τις 200.000 ευρώ στην Κεντρική Ευρώπη, αλλά όπως προαναφέραμε αυτό δεν θα το εμποδίσει να γίνει ανάρπαστο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης