ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Αυτή η Lamborghini Miura SVR είναι μοναδική και ενέπνευσε ακόμα και κόμικ

Η Lamborghini Miura είναι για πολλούς το πιο όμορφο σούπερ σπορ μοντέλο που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Ταυτόχρονα είναι και ένα από τα πλέον σπάνια, μιας και από το 1966 έως και το 1972 είχαν κατασκευαστεί μόλις 763.

Από τις ομολογουμένως λίγες Miura που κυκλοφορούν ακόμα υπάρχει μια η οποία είναι ακόμα πιο ιδιαίτερη και ξεχωριστή, μιας και έχει κατασκευαστεί μια και μόνο φορά. Πρόκειται για την SVR, η οποία είναι εμπνευσμένη από την επίσης διάσημη Jota που είχε εξελιχθεί από τον Bob Wallace, τον εμβληματικό δοκιμαστή της ιταλικής εταιρείας.

Η SVR απλά προέκυψε, καθώς το πλαίσιο υπ’ αριθμόν 383 και ο κινητήρας 2511 που της αναλογούν αντιστοιχούν σε μια πράσινη Miura S -με μαύρο εσωτερικό- που στις 30 Νοεμβρίου του 1968 παραδόθηκε στον αντιπρόσωπο της μάρκας στο Τορίνο. Ενδιαφέρον είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρισκόταν λίγο καιρό πιο πριν στο περίπτερο της Lamborghini στην έκθεση αυτοκινήτου της ιταλικής πόλης, ενώ στην πορεία και για τα επόμενα χρόνια δεν στέριωσε πουθενά.

Μέσα σε μια εξαετία άλλαξε 8 ιδιοκτήτες, για να καταλήξει στο Γερμανό Heinz Straber. Ο οποίος την πήγε πίσω στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Sant’ Agata Bolognese και ζήτησε από τους μηχανικούς να την μετατρέψουν στην μια και μοναδική SVR. Οι εργασίες κράτησαν 18 μήνες -άγνωστο το πόσο κόστισαν- ενώ πριν καν ολοκληρωθούν η Miura SVR πλέον πουλήθηκε στην Ιαπωνία και στον Hiromitsu Ito.

Στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου έγινε πολύ γρήγορα σταρ, εμπνέοντα τη σειρά των κόμικ μάνγκα Circuit Wolf, ενώ η εταιρεία Kyosho κυκλοφόρησε μοντέλα της σε διάφορες κλίμακες που έγιναν ανάρπαστα.

Και επειδή τα χρόνια περνούν και αφήνουν τα σημάδια της η μια και μοναδική Miura SVR επέστρεψε στην Ιταλία και στο Polo Storico, το τμήμα της Lamborghini που αναλαμβάνει τις αναπαλαιώσεις των ιστορικών μοντέλων της μάρκας προκειμένου να αποκτήσει και πάλι την παλιά της λάμψη. Κάτι που έγινε μετά από εργασίες 19 μηνών και με οδηγό τα σχέδια και τις προδιαγραφές των μετατροπών που είχαν γίνει πριν από 44 ολόκληρα χρόνια. Οι προσθήκες που έγιναν αφορούσαν ζώνες ασφαλείας 4 σημείων, καθίσματα που παρέχουν καλύτερη στήριξη και ένα αφαιρούμενο ρολ-μπαρ, μιας και ο ιδιοκτήτης της τη χρησιμοποιεί σε αγώνες επίδειξης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης