Η VW με τo νέο Touareg υπερθεματίζει σε όλους τους τομείς
Το Touareg θεωρείται (και είναι) η ναυαρχίδα της VW και αυτό δεν έχει βέβαια διαφοροποιηθεί στην ολοκαίνουργια 3η του γενιά. Αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι η κορυφαία του θέση στη γκάμα είναι πλέον ακόμα πιο εμφανής. Κυρίως λόγω του πιο κομψού και δυναμικού αμαξώματός του αλλά και της μάσκας του, που είναι από τις πλέον εμφατικές της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Από πλευράς διαστάσεων έχει μεγαλώσει και άλλο, προσεγγίζοντας τα 4,90 μέτρα και ακολουθώντας βέβαια τη γενική τάση στην κατηγορία των SUV πολυτελείας. Η διαφορά σε σχέση με τους προκατόχους του είναι πως κατορθώνει να κρύβει καλύτερα τον όγκο του και αυτό δεν είναι κάτι που οφείλεται στο ελαφρώς μειωμένο ύψος του αλλά στη γενικότερη, πιο upper class σχεδίασή του.
Εμφανώς πιο upper class είναι και το εσωτερικό του, που εγκαινιάζει μια καινούργια, ακόμα πιο high tech εποχή για το εσωτερικό design των μοντέλων της Volkswagen, η οποία ονομάζεται Innovision Cockpit. Έτσι ο πίνακας οργάνων είναι φουλ ψηφιακός, με διαγώνιο 12,0 ιντσών και πλήρως ρυθμιζόμενος, ενώ το πιο εντυπωσιακό του στοιχείο είναι η οθόνη των 15,0 ιντσών της κορυφαίας έκδοσης infotainment Discover Premium (η στάνταρ οθόνη είναι επίσης μεγάλη, 9,5 ιντσών), που αποτελεί ενιαίο σύνολο με τον πίνακα, κλέβει πραγματικά την παράσταση και είναι η πιο μεγάλη στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Φυσικά η οθόνη έχει αντικαταστήσει σχεδόν όλα τα φυσικά κουμπιά και χειριστήρια -ευτυχώς έχει διατηρηθεί το περιστροφικό της αυξομείωσης της έντασης του ηχοσυστήματος- ενώ από κει και πέρα το νέο Touareg διαθέτει τα περισσότερα συστήματα υποβοήθησης από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της VW. Μεταξύ αυτών σύστημα υποβοήθησης διασταυρώσεων και χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης με ειδική λειτουργία για σημεία των δρόμων που εκτελούνται έργα.
Πέρα από την ψηφιακή πλευρά του το εσωτερικό του νέου Touareg είναι πολυτελές και ιδιαίτερα σικ, με υπερ- άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Ειδικά το πορτμπαγκάζ του έχει μεγαλώσει κατά ολόκληρα 113 λίτρα -σχεδόν όσο ολόκληρος ο χώρος αποσκευών του Mazda MX-5 για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης- φτάνοντας συνολικά τα 810 λίτρα, τιμή απλά κορυφαία.
Η βάση του νέου Touareg είναι το πλαίσιο MLB του ομίλου VW που χρησιμοποιείται σε όλα τα μεγάλα SUV του και χάρη στο συνδυασμό αλουμινίου και χάλυβα έχει μειώσει το βάρος κατά 106 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Παρόλα αυτό το Touareg εξακολουθεί να είναι ένα μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο φλερτάροντας με τους 2 τόνους, αλλά όπως κατορθώνει να κρύβει οπτικά το μέγεθός του έτσι καταφέρνει να κρύβει αρκετά τόσο το βάρος του όσο και τις διαστάσεις του στο δρόμο. Ειδικά αν είναι εξοπλισμένο με την προαιρετική τετραδιεύθυνση που το καθιστά εμφανώς πιο ευέλικτο στις χαμηλές ταχύτητες και πιο σταθερό στις μεγάλες.
To Innovision Concept είναι το επόμενο στάδιο των εσωτερικών των μοντέλων της VW. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό αποτελούν ενιαίο σύνολο, ενώ οι 15,0 ίντσες της τελευταίας είναι η μεγαλύτερη διάσταση σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η αίσθηση είναι cinemascope... Πηγή: VW
Επίσης με τις ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές οι πλεύσεις του αμαξώματος και οι κλίσεις στις στροφές περιορίζονται στο ελάχιστο, ενώ η πνευματική ανάρτηση εξασφαλίζει ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης. Έτσι το Touareg είναι ιδανικό για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, ενώ σε συνδυασμό με την προαιρετική τετρακίνηση 4Motion Active Control υπάρχουν διαθέσιμα και αρκετά προγράμματα οδήγησης που επιλέγονται από τον οδηγό μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Τα 5 που αφορούν την άσφαλτο είναι στάνταρ, όπως στάνταρ είναι και η επιλογή Snow, ενώ τα 4 που αφορούν την κίνηση off road είναι μέρος του συγκεκριμένου πακέτου.
Το μεγάλο SUV της VW θα είναι διαθέσιμο με τρεις V6 3.000 κυβικών. Έναν βενζίνης με 340 ίππους και δύο diesel με 231 και 286 ίππους. Ο πιο ισχυρός που είναι και αυτός που δηλώνει το παρών από την αρχή κινούσε βέβαια και τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε στην Αυστρία όπου έγινε η επίσημη παρουσίαση του νέου Touareg. Στην πράξη δεν πιεζόταν διόλου να κινήσει το βαρύ αμάξωμα, ενώ εξασφαλίζει και πολύ επιδόσεις, μιας και το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε 6,1 δεύτερα και η τελική ταχύτητα με την πνευματική ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα στις μεγάλες ταχύτητες φτάνει σχεδόν τα 240 χλμ./ ώρα. Ταυτόχρονα ο κινητήρας συνδυάζεται πολύ καλά και με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.
Στην πορεία η γκάμα θα συμπληρωθεί από έναν 8κύλινδρο turbo diesel 4.000 κυβικών με απόδοση 421 ίππων, ενώ για την plug-in υβριδική έκδοση με τη συνδυαστική ισχύ των 367 ίππων που προορίζεται καταρχήν για την αγορά της Κίνας θεωρείται βέβαιη και η έλευσή της στην Ευρώπη.
Πέρα από την βασική του εκδοχή το νέο, high tech και high class VW Touareg είναι διαθέσιμο και με τα επίπεδα εξοπλισμού Atmosphere και Elegance, κάθε ένα από τα οποία έχει το δικό του στυλ , καθώς και με το πιο σπορ R-Line. Στη χώρα μας αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι και με τιμή εκκίνησης ενδεικτικά γύρω στις 85.000 ευρώ.
To Touareg έχει μιας από τις πιο εμφατικές μάσκες της αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ συνολικά δείχνει πιο κομψό και πιο premium σε σχέση με τον προκάτοχό του. Πηγή: VW