ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Είναι τα πολυτελή, εξακύλινδρα αγροτικά η νέα μόδα;

Είναι τα πολυτελή, εξακύλινδρα αγροτικά η νέα μόδα;

Τα σύγχρονα pick-up, τα αγροτικά στην καθομιλουμένη έχουν πλέον διπλό χαρακτήρα, καθώς δεν προορίζονται αποκλειστικά για επαγγελματική χρήση, αλλά αποτελούν κατά κάποιον τρόπο εναλλακτικές προτάσεις ως προς τα SUV. Ειδικά για όσους έχουν αυξημένες μεταφορικές ανάγκες και ενίοτε τους χρειάζεται η καρότσα.

Λογικό είναι λοιπόν να έχουν απομακρυνθεί κατά πολύ από την εικόνα ενός σπαρτιάτικου μέσου μεταφοράς, ενώ με την X-Class της Mercedes, η οποία πλέον είναι διαθέσιμη και με εξακύλινδρο κινητήρα 3.000 κυβικών και 260 ίππων, αρχίζουν να μπαίνουν στην κατηγορία και οι premium κατασκευαστές.

Φυσικά αυτό προκαλεί αντιδράσεις και από όσους ήδη δήλωναν το παρόν. Η VW για παράδειγμα αναβαθμίζει το δικό της αγροτικό, το Amarok, με έναν ακόμα πιο ισχυρό V6. Το κορυφαίο Amarok είχε κάνει την εμφάνισή τους ως πρωτότυπο με την επωνυμία Aventura Exclusive Concept πριν από περίπου 8 μήνες στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ τώρα Aventura ονομάζεται η πιο πλούσια έκδοσή του.

Η οποία έχει διακοσμητικά από τιτάνιο(!) στο αμάξωμά της, ζάντες 20 ιντσών με φινίρισμα μαύρου γραφίτη, στάνταρ προβολείς bi-xenon και LED φώτα ημέρας, καθώς και εσωτερικό καλυμμένο από άκρη σε άκρη από δέρμα τύπου Nappa. O turbo diesel των 3.000 κυβικών αποδίδει σχεδόν 260 ίππους (258 για την ακρίβεια), ενώ έχει και λειτουργία overboost κατά την οποία η απόδοσή του αυξάνεται κατά 13 ίππους φτάνοντας συνολικά τους 271. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, ενώ το κιβώτιο δεν θα μπορούσε παρά να είναι αυτόματο, 8 σχέσεων.

Αν υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον αναμένεται και άλλοι κατασκευαστές να αρχίσουν να βλέπουν με άλλο μάτι τα αγροτικά πολυτελείας. Ήδη λέγεται πως οι ντίλερ της BMW στην Αυστραλία, όπου τα λεγόμενα Utes είναι εξαιρετικά δημοφιλή, έχουν αρχίσει ήδη να πιέζουν έντονα προς αυτήν την κατεύθυνση…