Οδηγώντας τη νέα Porsche 911 Turbo
H 911 turbo λοιπόν προσαρμόστηκε και αυτή στα νέα δεδομένα και έτσι στην επίσημη πρεμιέρα της στις αρχές του 2016 στη έκθεση του Ντιτρόιτ θα εμφανιστεί με διαφορετικό πίσω μέρος καθώς θα υπάρχουν νέα φώτα LED, καινούργιος προφυλακτήρας και πρόσθετες αεροδυναμικές λεπτομέρειες. Έτσι η top 911 θα εξακολουθήσει να έχει από τα πιο εντυπωσιακά οπίσθια της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ παράλληλα θα αλλάξει και ο σχεδιασμός του καλύμματος του 6κύλινδρου υπερ- τροφοδοτούμενου boxer των 3.800 κυβικών. Ο οποίος θα εμφανιστεί ακόμα πιο δυνατός, με 540 άλογα στη βασική του εκδοχή και 580 στην S, όπου το 0-100 έρχεται σε 2,9 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 330 χλμ./ ώρα.
Αυτά τα 20 επιπλέον άλογα προέκυψαν κυρίως από αλλαγές στο κύκλωμα τροφοδοσίας του με καύσιμο, ενώ μια ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι αυτή της λειτουργίας Dynamic Boost, που διατηρεί την πίεση υπερπλήρωσης ψηλά όταν ο οδηγός πάρει στιγμιαία το πόδι του από το γκάζι. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η συνεχής επιτάχυνση χωρίς κενά και χωρίς υστέρηση, ενώ καινούργιο είναι και το μπουτόν Sport Response που βρίσκεται στο επιλογέα ταχυτήτων, αποτελεί μέρος του πακέτου Sport Chrono και κάνει την απόκριση κινητήρα και κιβωτίου ακόμα πιο γρήγορη και άμεση για περίπου 20 δευτερόλεπτα.
Στο εσωτερικό της ανανεωμένης Porsche 911 turbo, που θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Ιανουαρίου, θα ξεχωρίζει το νέο τιμόνι τύπου GT με τον ενσωματωμένο διακόπτη επιλογής προγραμμάτων, ενώ χρησιμοποιείται και το τελευταίο σύστημα διασύνδεσης με τη μεγάλη οθόνη αφής.