Αυτοκίνητο: Απίστευτο, αλλά η Audi ανήκε κάποτε στη Mercedes
H ιστορία της Audi ξεκινά κάπου στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, ενώ προπολεμικά, από το 1932, αποτέλεσε μαζί με τις DKW, Horch και Wanderer την Auto Union. Το λογότυπο της οποίας, οι τέσσερις τεμνόμενοι κύκλοι, εξακολουθεί να είναι τo σήμα της Audi.
H γενική εντύπωση που επικρατεί είναι πως πολύ γρήγορα μετά το B’ Παγκόσμιο Πόλεμο η Auto Union και κατά συνέπεια η Audi απορροφήθηκε από τη Volkswagen, αποτελώντας την πρώτη μάρκας πολυτελείας της. Πράγματι έτσι είναι, όμως παρεμβλήθηκε μια περίοδος διάρκειας περίπου 5 ετών κατά την οποία η Audi ανήκε στη… Mercedes.
Πιο συγκεκριμένα από τις αρχές του 1960 η Audi ήταν 100% θυγατρική της Mercedes, ενώ είχε προηγηθεί ένα χρονικό διάστημα περίπου 18 μηνών στο οποίο η τελευταία κατείχε το πλειοψηφικό της πακέτο. Η εξαγορά προέκυψε έπειτα από πρόταση του βιομηχάνου Flick, ο οποίος είχε στην ιδιοκτησία του περίπου το 40% κάθε εταιρείας. Από τη συνεργασία αυτή η μεν Mercedes απέκτησε το χώρο του σημερινού εργοστασίου της στο Ντίσελτορφ, ενώ η Audi δέχθηκε επενδύσεις για τη δημιουργία μονάδων παραγωγής στη νυν έδρα της το Ινγκολσταντ αλλά και τεχνική βοήθεια με την απόσπαση μηχανικών από την Στουτγκάρδη, για την ανάπτυξη νέων μοντέλων.
Οι τελευταίοι εξέλιξαν για λογαριασμό της τον πρώτο τετράχρονο κινητήρα της μετά το Β’ Παγκόσμιο, ενώ έβαλαν και τις βάσεις για το μοντέλο που της επέτρεψε να επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, το οποίο δεν ήταν άλλο από το 100. Μάλιστα επειδή οι ίδιοι μηχανικοί είχαν ασχοληθεί και με το αρχικό πρωτότυπο των νέων τότε μεσαίων Mercedes τα δύο αυτοκίνητα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τις φωτογραφίες τους έχουν πολλά κοινά αισθητικά γνωρίσματα.
Στις αρχές του 1966 η Audi άλλαξε για άλλη μια φορά χέρια και πέρασε στον όμιλο της Volkswagen, στον οποίο ανήκει μέχρι και σήμερα.