H Maybach S 650 Pullman των 6,50 μέτρων είναι η πιο πολυτελής διαθέσιμη Mercedes
Der Grosse Mercedes (η μεγάλη Mercedes) επιστρέφει. Και αυτό γιατί η νέα εκδοχή της Mercedes-Maybach S 650 Pullman, του πιο πολυτελούς μοντέλου στη γκάμα της εταιρείας της Στουτγκάρδης, έγινε ακόμα πιο ιδιαίτερη. Θέλοντας να συνεχίσει την παράδοση της αντίστοιχης 600, που τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 ήταν η αγαπημένη λιμουζίνα όλων των τότε ισχυρών αυτού του κόσμου.
Η Mercedes-Maybach S 650 Pullman λοιπόν, το μήκος της οποίας, με 6,50 μέτρα, πράγματι παραπέμπει σε μικρό πούλμαν, διαφοροποιείται πλέον πιο έντονα από τις άλλες S-Class. Και αυτό κυρίως χάρη στη νέα της μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, η οποία χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής (είχε εμφανιστεί στο πρωτότυπο Vision Mercedes Maybach 6 πριν από 2 χρόνια).
Στην όλη επιβλητική εικόνα συμβάλλουν τόσο οι ζάντες των 20 ιντσών (πρόκειται για τη στάνταρ διάσταση) όσο και η (προαιρετική) διχρωμία του αμαξώματος, αλλά ο λόγος ύπαρξης ενός μοντέλου σαν και αυτό είναι το εσωτερικό του. Που συνειδητά είναι όσο πιο συβαρίτικο γίνεται, ενώ την ίδια στιγμή μπορούν να καλυφθούν και τα πιο περίεργα γούστα των αγοραστών του, που φυσικά ανεβάζουν την τελική τιμή σε σαφώς πιο υψηλά επίπεδα από τις 500.000 ευρώ που είναι η βάση. Ιδιαίτερα δεν αν μιλάμε για θωρακισμένες εκδοχές, για τις οποίες ο τριπλασιασμός του αρχικού ποσού δεν είναι κάτι σπάνιο.
Η Mercedes-Maybach S 650 Pullman λοιπόν διαθέτει στο επιμηκυμένο πίσω «διαμέρισμά» της ανεξάρτητα καθίσματα για 4 επιβάτες, εκ των οποίων τα δύο που βλέπουν προς τα εμπρός είναι αυτά που διαθέτουν όλα τα κομφόρ. Από το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι πολλαπλές δυνατότητες ρύθμισης, μη έχοντας στην ουσία να ζηλέψουν τίποτα σε σχέση με αυτά που χρησιμοποιούνται από τις αεροπορικές εταιρείες στις πρώτες θέσεις τους.
Όπως προαναφέραμε οι δυνατότητες προσωποποίησης είναι μεγάλες, το ίδιο και η λίστα των εξτρά στην οποία περιλαμβάνονται και διάφορα αξεσουάρ, όπως ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση σετ αποσκευών, μπρελόκ κ.λπ. Δύο ενδιαφέροντα στοιχεία εξοπλισμού είναι η δυνατότητα να ακούγεται διαφορετική μουσική στο χώρο των επιβατών σε σχέση με αυτόν του οδηγού, καθώς μια κάμερα που δείχνει στους επιβάτες την κίνηση μπροστά από την Pullman.
Η κάμερα αυτή είναι χρήσιμη ειδικά όταν έχει σηκωθεί το γυάλινο διαχωριστικό που απομονώνει τους VIP επιβαίνοντες από το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου και τον οδηγό (και το συνοδηγό αν υπάρχει).
Οι "βασιλικές" θέσεις της Pullman είναι τα δύο καθίσματα που βλέπουν προς τα εμπρός και προσφέρουν όλα τα δυνατά κομφόρ, μαζί με το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια σε αυτοκίνητο στον κόσμο. Πηγή: Mercedes
Αυτός πάντως που θα κάθεται πίσω από το τιμόνι της Pullman -που για να διαφοροποιείται και σε αυτόν τομέα ονομάζεται S 650 και όχι 600- έχει στη διάθεσή του τον bi-turbo V12 των 6.000 κυβικών της Mercedes, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 630 ίππους και τα 1.000 Nm. Που αρκούν προκειμένου να επιταχύνουν το θηρίο των 6,50 μέτρων σε μόλις 6,5 δεύτερα από την ηρεμία μέχρι τα 100 χλμ./ ώρα.
Αν ενδιαφέρεστε, γιατί είμαστε βέβαιοι πως οι ιδιοκτήτες της δεν θα ενδιαφέρονται, η επίσημη μέση κατανάλωση της Mercedes-Maybach S 650 Pullman είναι 14,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Στην καθημερινή χρήση θα είναι σαφώς μεγαλύτερη, ενώ για τις θωρακισμένες μπορεί και να διπλασιάζεται, αλλά όπως είπαμε αυτό λίγο θα απασχολήσει το κοινό στο οποίο απευθύνεται...