ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Tο νέο Honda CR-V θα είναι και 7θέσιο και υβριδικό

H Honda θα παρουσιάσει στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης την ευρωπαϊκή εκδοχή της καινούργιας, 5ης κατά σειρά, γενιάς του CR-V, που ήδη κυκλοφορεί στις ΗΠΑ. Το νέο, κορυφαίο για την Ευρώπη SUV της ιαπωνικής εταιρείας δεν έχει αλλάξει ριζικά εμφάνιση, έχει όμως προσαρμοστεί στην εικόνα των νέων Civic και Jazz και έχει αποκτήσει πιο ανάγλυφο καπό και φτερά, με αποτέλεσμα να δείχνει πιο σύγχρονο και δυναμικό. Παράλληλα και για να ενισχυθεί ο off road χαρακτήρας του έχει αυξηθεί η απόστασή του από το έδαφος κατά 38 χιλιοστά, φτάνοντας σε κάποιες εκδόσεις μέχρι και τα 208, τιμή ιδιαίτερα μεγάλη.

Σε αντίθεση πάντως με ότι είθισται στις αλλαγές γενιών οι εξωτερικές του διαστάσεις έχουν μείνει πρακτικά αμετάβλητες. Για την ακρίβεια το μήκος του έχει αυξηθεί κατά μόλις 7 χιλιοστά, ενώ εμφανώς μεγαλύτερη, 40 χιλιοστά, είναι η αύξηση του μεταξονίου. Το τελευταίο έχει σαν αποτέλεσμα οι χώροι να είναι ακόμα μεγαλύτεροι σε σχέση με τον υπάρχον μοντέλο, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του το CR-V θα είναι διαθέσιμο και με θέσεις για συνολικά 7 επιβάτες.

Αναβαθμισμένος είναι και ο εσωτερικός σχεδιασμός ο οποίος χαρακτηρίζεται από την οθόνη των 7,0 ιντσών για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό και μια ακόμα οθόνη, επίσης 7,0 ιντσών, στον πίνακα οργάνων. Από κει και πέρα υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα συστήματα υποβοήθησης της μάρκας, από το ενεργό cruise control μέχρι αυτό της διατήρησης λωρίδας (lane keeping assist) και της αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (forward collision) με προειδοποίηση για πεζό, ενώ ένα ενδιαφέρον σύστημα είναι και αυτό που αποτρέπει την πρόσκρουση της ηλεκτρικής 5ης πόρτας με την οροφή χαμηλών χώρων στάθμευσης.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον τετρακύλινδρο turbο βενζίνης των 1.500 κυβικών που κινεί ήδη το Civic και αποδίδει σε αυτό 182 ίππους και για την περίπτωση συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο είτε με αυτόματο CVT. Κινητήριοι τροχοί είναι οι εμπρός, ενώ διατίθεται προαιρετικά και τετρακίνηση.

Κινητήρας πετρελαίου δεν υπάρχει καταρχήν στη γκάμα και πιθανότατα δεν θα ακολουθήσει, ενώ για πρώτη φορά το CR-V θα έχει και υβριδική έκδοση, το σύστημα πρόωσης της οποίας αποτελείται από ένα σύνολο βενζίνης 2.000 κυβικών και δύο ηλεκτροκινητήρες. Το τεχνολογικό high light εδώ είναι η ύπαρξη κιβωτίου με μια μόνο σχέση μετάδοσης κατά τα πρότυπα του Clarity, του οχήματος ενεργειακών κυψελών της μάρκας.

Το νέο Honda CR-V θα είναι διαθέσιμο μετά το καλοκαίρι, με το υβριδικό να ακολουθεί στην πορεία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης