ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτοκίνητο: Το καινούργιο Audi A6 είναι δυναμικό και αποκλειστικά υβριδικό

Λίγες ημέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης η Audi αποκάλυψε διαδικτυακά την 8η κατά σειρά, νέα γενιά του μεγάλου της μοντέλου, του A6. To οποίο ακολουθεί την οικογενειακή γραμμή των λιμουζινών σαν το Α8 ή των Sportback σαν το Α7 της μάρκας, έχει αμάξωμα με έντονο ανάγλυφο και τη χαρακτηριστική Singleframe μάσκα, σχεδόν ίδιες εξωτερικές διαστάσεις (μήκος: 4,939 μέτρα, μόλις 7 χιλιοστά μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του) και πολύ καλή αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,24).

Ο προσανατολισμός του προς τα μοντέλα πολυτελείας Α7 και Α8 είναι ακόμα πιο εμφανής στο εσωτερικό του, καθώς και εδώ έχει υιοθετηθεί η διάταξη με τις δύο οθόνες αφής. Η μεγαλύτερη που βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό και έχει μέγεθος 10,1 ιντσών είναι αυτή του συστήματος infotainment, ενώ η μικρότερη των 8,6 ιντσών που βρίσκεται από κάτω της στην κεντρική κονσόλα είναι για το σύστημα κλιματισμού και διάφορες άλλες λειτουργίες.

Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών είναι διαθέσιμος σε συνδυασμό με το ΜΜΙ Navigation Plus. Το οποίο χρησιμοποιεί τόσο online όσο και onboard δεδομένα και χάρτες της Here και έχει δυνατότητες εκμάθησης των συνηθειών του εκάστοτε οδηγού. Μάλιστα μπορεί να διαχειριστεί ρυθμίσεις και επιλογές για μέχρι και 7 διαφορετικούς χρήστες του μεγάλου Audi, ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με ένα high end ηχοσύστημα της B&O.

Τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης είναι συνολικά 39 και προκειμένου να διευκολύνει την επιλογή τους η Audi τα έχει γκρουπάρει σε 3 ξεχωριστά «πακέτα». Το πρώτο είναι το City, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και το νέο σύστημα υποβοήθησης διασταυρώσεων, το δεύτερο είναι το Park με high light το σύστημα αυτόματης στάθμευσης και σε γκαράζ με τον οδηγό να μπορεί να βρίσκεται και εκτός του αυτοκινήτου και να παρακολουθεί και να ελέγχει τη διαδικασία μέσω του smartphone του, ενώ το τρίτο Tour διαθέτει σύστημα Adaptive Cruise Control σε συνδυασμό με σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας μέχρι και τα 200 χλμ./ ώρα.

Το παρόν δίνουν και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες είναι ακόμα πιο άνετοι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το πορτμπαγκάζ έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα των 530 λίτρων, ενώ πλέον το κάλυμμά του ανοιγοκλείνει και ηλεκτρικά με την κίνηση του ποδιού.

Το νέο Audi A6 είναι διαθέσιμο με τέσσερις διαφορετικές επιλογές για την ανάρτησή του (απλή, σπορ, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και πνευματική), καθώς και με τετραδιεύθυνση που το καθιστά πιο ευέλικτο στις χαμηλές ταχύτητες και πιο σταθερό στις μεγάλες.

Το εσωτερικό του νέου A6 ακολουθεί τα πρότυπα του κορυφαίου A8, με χαρακτηριστικό τις δύο οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι και φουλ ψηφιακός. Πηγή: Audi

Παράλληλα όλοι οι κινητήρες του θα έχουν υποβοήθηση από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, ενώ χάρη στη δυνατότητα ρολαρίσματος από τα 55 έως τα 160 χλμ./ ώρα και τη λειτουργία του συστήματος start stop από τα 22 χλμ./ ώρα επιτυγχάνεται μια μείωση της μέσης κατανάλωσης κατά 0,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Η γκάμα θα περιλαμβάνει αρχικά τον V6 βενζίνης 3.0 TFSI των 340 ίππων και τον V6 diesel 3.0 TDI των 286 ίππων (0-100 χλμ./ ώρα και για τους δύο σε 5,1 δεύτερα), που συνδυάζονται τόσο με τετρακίνηση όσο και με αυτόματα κιβώτια (S-Tronic διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων για τον πρώτο, Τiptronic 8 σχέσεων για το δεύτερο). Στην πορεία θα προστεθούν οι τετρακύλινδροι των 2.000 κυβικών. Ο βενζίνης 2.0 TFSI με 190 και 252 ίππους και ο diesel 2.0 TDI σε τρεις εκδόσεις με 150, 190 και 218 ίππους, ενώ θα ακολουθήσουν ο V6 των 2.900 κυβικών για το S6 καθώς και μια κανονική υβριδική έκδοση.

Οι πωλήσεις του νέου Audi A6 θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο, ενώ ενδεικτικά οι τιμές του στη Γερμανία διαμορφώνονται από τις 58.050 ευρώ για το 50 TDI quattro (αυτή είναι η κωδικοποίηση για το 3.0 TDI των 286 ίππων σύμφωνα με το νέο σύστημα ονοματολογίας της μάρκας). Αυτές των 2.000 κυβικών θα κοστίζουν από 42.000 ευρώ και από 44.000 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου αντίστοιχα -πάντα στη Γερμανία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης