ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί το νέο Hyundai Santa Fe προειδοποιεί τον εξερχόμενο οδηγό για την παρουσία πίσω επιβάτη;

Γεγονός είναι πως από τότε που το Santa Fe, το μεγάλο SUV της Hyundai, ήταν μια γνώριμη εικόνα στους ελληνικούς δρόμους έχουν περάσει πολλά χρόνια. Κατά τη διάρκεια των οποίων το μοντέλο άλλαξε αρκετά, ενώ στην 4η και τελευταία γενιά του που μόλις παρουσιάστηκε διαδικτυακά και θα είναι και στη Γενεύη αποστασιοποιείται σημαντικά και από τον άμεσο προκάτοχό του.

Έτσι ο σχεδιασμός του είναι ιδιαίτερα σύγχρονος και δυναμικός και πέρα από όλα τα άλλα χαρακτηρίζεται από την εμφατική μάσκα με την επωνυμία Cascade, που είχε κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της στο i30. Ταυτόχρονα υπάρχουν αρκετές σχεδιαστικές αναφορές στο μικρότερο Kona, που πέρα από τη δημιουργία μιας οικογενειακής ταυτότητας του εξασφαλίζουν και μια πιο νεανική εικόνα.

Ο επιτυχημένος σχεδιασμός του νέου Santa Fe ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος του με τα χαρακτηριστικά φώτα και την αεροτομή, ενώ ως είθισται στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν λείπουν και τα στοιχεία που τονίζουν τον off road προσανατολισμό. Στοιχεία όπως οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών, τα πλευρικά προστατευτικά και οι μπάρες στην οροφή.

Λογική αναβάθμισης κυριαρχεί και στο εσωτερικό, που και αυτό με τη σειρά του αποστασιοποιείται από την προηγούμενη γενιά και ταυτόχρονα δανείζεται κάποια στοιχεία από το Kona. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το τελευταίο η ψηλά τοποθετημένη οθόνη του συστήματος infotainment, ενώ οι χώροι αναμένεται να είναι άνετοι, λόγω και της αύξησης του μεταξονίου. Φυσικά θα υπάρχει πάλι και 7θέσια εκδοχή του.

Από πλευράς ασφάλειας και υποβοήθησης το παρόν δίνουν όλα τα συστήματα που έχει στη διάθεσή της η μάρκα, ενώ αξίζει να σημειώσουμε δύο καινούργια. Το πρώτο είναι το Safe Exit Assist που προειδοποιεί αν έρχεται αυτοκίνητο όταν προσπαθεί κάποιος να ανοίξει μια από τις πόρτες του Santa Fe χωρίς να έχει ελέγξει πριν την κίνηση. Το δεύτερο είναι το Rear Occupant Alert που υπενθυμίζει στον οδηγό που είναι έτοιμος να εξέλθει πως υπάρχει κάποιος στο πίσω κάθισμα. Το σύστημα αυτό υιοθετήθηκε μετά από αρκετούς θανάτους παιδιών που σημειώθηκαν απλά επειδή τα ξέχασαν στο πίσω κάθισμα και έφυγαν κλειδώνοντας το αυτοκίνητο.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Hyundai Santa Fe θα περιλαμβάνει κατά πάσα πιθανότητα τον turbo βενζίνης των 2.000 κυβικών της μάρκας, τον diesel των 2.000 κυβικών που κινεί και το Tucson σε εκδόσεις με 136 και 184 ίππους καθώς και μια αναβαθμισμένη εκδοχή του μεγαλύτερου πετρελαιοκινητήρα 2.2 CRDi. Επίσης υπάρχει καινούργιο σύστημα τετρακίνησης με την επωνυμία HTRAC καθώς και αυτόματο κιβώτιο με 8 σχέσεις.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης