Έχετε δει αυτοκίνητο με μεγαλύτερη μάσκα από αυτή του Toyota Avalon;
Η μάσκα αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία αναγνώρισης ενός αυτοκινήτου, μιας και λειτουργεί ως ταυτότητα και ιδανικά όχι για κάθε μεμονωμένο μοντέλο αλλά για ολόκληρη τη γκάμα ενός κατασκευαστή.
Έτσι το ζητούμενο είναι να είναι ξεχωριστή και ιδιαίτερη και αυτό οι σχεδιαστές της Toyota στο καινούργιο Avalon, που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ το πέτυχαν και με το παραπάνω. Όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες μας εκτείνεται σχεδόν σε όλο του πλάτος και πρέπει να είναι με διαφορά η πιο μεγάλη σε μοντέλο παραγωγής.
Το Avalon μπορεί να είναι άγνωστο στα μέρη μας, αλλά στις ΗΠΑ είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο. Μάλιστα όχι μόνο κατασκευάζεται εκεί αλλά έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες από Αμερικανούς μηχανικούς και σχεδιαστές, καλύπτοντας έτσι και το δόγμα του προέδρου Trump, που δείχνει, θεωρητικά τουλάχιστον, μια ευαισθησία υπέρ της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η τεράστια μάσκα του Avalon πάντως συνδυάζεται με αντιστρόφως ανάλογα στενούς προβολείς LED, οι οποίοι ενσωματώνουν την πιο σύγχρονη τεχνολογία που έχει στη διάθεσή της η Toyota στο συγκεκριμένο τομέα.
Μια extreme επιλογή πάντως υπάρχει και στο εσωτερικό ή καλύτερα στον εξοπλισμό του Avalon, μιας και η λίστα των εξτρά και παρότι πρόκειται για ένα κλασικό οικογενειακό μοντέλο, περιλαμβάνει έναν premium ηχοσύστημα της JBL με 1.200(!) Watt και συνολικά 14 ηχεία. Μάλιστα μέσα από αυτό ακούγεται και ο ήχος του κινητήρα.
Λιγότερο υπερβολική αλλά ασυνήθιστη επιλογή είναι και οι συνολικά 5 θύρες USB, τρείς από τις οποίες βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, στο πάνω μέρος της οποίας υπάρχει και μια οθόνη αφής 9,0 ιντσών. Μια άλλη οθόνη, 7,0 ιντσών, παρέχει πληροφορίες στον οδηγό, ενώ το παρόν δίνει και η ψηφιακή οδηγός της Amazon, η Alexa, που εδώ ονομάζεται Echo, μαζί με το Apple CarPlay.
Πίσω από την τεράστια μάσκα του Avalon υπάρχει είτε ένας V6 3.500 κυβικών που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson είτε ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο 2.500 κυβικών με σχέση συμπίεσης 14,0:1(!) και έναν ηλεκτροκινητήρα 650 Volt. Ενδιαφέρον είναι πως σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του αυτό το υβριδικό σύστημα έχει κατά 20% μικρότερες απώλειες ενέργειας.