Αυτοκίνητο: Εκτός από τις Bugatti Veyron και Chiron υπήρχε και η EB 110 που δεν τη θυμάται κανείς
Η Bugatti στη σύγχρονη ιστορία της ανήκει στον όμιλο της Volkswagen, ο οποίος όμως δεν ήταν αυτός που την έχει αναγεννήσει. Αυτό το είχε κάνει η Bugatti Automobili S.p.A. μια ιταλική εταιρεία αυτοκινήτου που είχε επικεφαλής τον Romano Artioli, έναν τουλάχιστον αμφιλεγόμενο επιχειρηματία.
Ο Artioli λοιπόν και η εταιρεία του είχαν παρουσιάσει στις αρχές της δεκαετίας του ’90 κάνοντας μεγάλο ντόρο στο Παρίσι και παρουσία celebrities όπως ο Αλαίν Ντελόν, την EB 110. Ένα super car, με γωνιώδες και χαμηλό αμάξωμα που ήταν μέσα στο πνεύμα εκείνης της εποχής, όπως άλλωστε και το εσωτερικό με τις ευθείες γραμμές και ενίοτε τα διακοσμητικά από ξύλο, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία.
Η ΕΒ 110, με τις πόρτες που άνοιγαν προς τα πάνω, κατασκευάστηκε συνολικά 139 φορές, από το 1991 έως και το 1995 και ο κινητήρας της ήταν ένας V12 με 3.500 κυβικά και 4 turbo, ο οποίος απέδιδε 550 ίππους και εξασφάλιζε καταπληκτικές επιδόσεις. Κι αυτό γιατί το 0-100 χλμ./ ώρα ήταν υπόθεση μόλις 3,6 δευτερολέπτων και η τελική της ταχύτητα έφτανε τα 343 χλμ./ ώρα.
Για να αποκτήσει κανείς τότε μια Bugatti EB 110 έπρεπε να διαθέσει τουλάχιστον 380.000 δολάρια, ενώ στις μέρες μας όσες πωλούνται φυσικά και δεν είναι φτηνές. Αυτή των φωτογραφιών μας για παράδειγμα που έχει κατασκευαστεί το 1993 είναι σε άψογη κατάσταση, έχει πλήρη τεκμηρίωση καθώς και φωτογραφικό αρχείο από την παραλαβή της, ενώ το εντυπωσιακό είναι πως έχει μόλις 4.540 χιλιόμετρα στο κοντέρ της.
Ένας από τους λόγους για αυτό είναι πως πήρε έγκριση τύπου για την κυκλοφορία στους δημόσιους δρόμους των ΗΠΑ μόλις το 2005, αλλά και μετά, όπως δείχνουν τα πράγματα, οδηγήθηκε ελάχιστα.
Με δεδομένα όλα αυτά αναμένεται να πωληθεί έναντι περίπου 1.000.000 δολαρίων σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s, ενώ ο νέος της ιδιοκτήτης θα αποκτήσει σίγουρα ένα καθαρόαιμο υπερ- αυτοκίνητο που απλά δεν είναι τόσο γνωστό όσο οι Veyron και Chiron που ακολούθησαν.