ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρώτο μοντέλο της ανεξάρτητης Polestar είναι ένα εντυπωσιακό υβριδικό κουπέ με 600 άλογα

Το πρώτο μοντέλο της ανεξάρτητης Polestar είναι ένα εντυπωσιακό υβριδικό κουπέ με 600 άλογα

Πριν από λίγες μόλις εβδομάδες η Volvo και η Polestar ανακοίνωσαν την ανεξαρτητοποίηση της τελευταίας, που μέχρι τώρα ήταν υπεύθυνη για τα πιο σπορ μοντέλα της σουηδικής εταιρείας.

Έτσι λοιπόν η Polestar γίνεται ξεχωριστή αυτόνομη μάρκα, στα πρότυπα των Audi Sport, M GmbH και AMG των Audi, BMW και Mercedes αντίστοιχα, δίνοντας έμφαση στα υβριδικά και ηλεκτρικά σπορ μοντέλα, ενώ ήδη παρουσίασε, στη Σαγκάη, το πρώτο δείγμα γραφής της.

Πρόκειται για το Polestar 1, ένα εμβληματικό σπορ κουπέ με 2+2 θέσεις και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αισθητική που βασίζεται στο Concept Coupe με το οποίο η Volvo είχε προλογίσει τη νέα αισθητική της φιλοσοφία πριν από περίπου 4 χρόνια. H βάση του είναι το πλαίσιο SPA της σουηδικής εταιρείας, ενώ η Polestar δηλώνει πως έχει εξελίξει και αντικαταστήσει το 50% και πλέον των εξαρτημάτων και στοιχείων προκειμένου να πετύχει έναν πιο σπορ χαρακτήρα.

Το τελευταίο διαφαίνεται τόσο από την επιλογή των ανθρακονημάτων για την κατασκευή του αμαξώματος, προκειμένου να μειωθεί το βάρος και να αυξηθεί η συνολική στιβαρότητα του αυτοκινήτου, όσο και από τη χρήση των νέων αμορτισέρ της Ohlins τεχνολογίας «Continuously Controlled Electronic Suspension».

Όσο για την μονάδα πρόωσης του Polestar 1 είναι υβριδική, η νεόκοπη εταιρεία αποκαλεί Electric Performanc Hybrid και αποδίδει 600 ίππους και 1.000 Nm. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί περισσότερες λεπτομέρειες πέρα από το ότι θα υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα με δυνατότητα torque vectoring για καλύτερο κράτημα στις στροφές. Παράλληλα η αυτονομία του με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία θα είναι 150 χιλιόμετρα, γεγονός που δίνει στο Polestar 1 με ευκολία την πρώτη θέση στο συγκεκριμένο τομέα μεταξύ των υπαρχόντων υβριδικών.

Για το πρώτο της μοντέλο η Polestar φτιάχνει ήδη ένα νέο, υπερσύγχρονο εργοστάσιο στην Κίνα -αν αναρωτιέστε γιατί και η επίσημη πρεμιέρα του Polestar 1 έγινε στην Κίνα η απάντηση είναι η εκρηκτική άνοδος των πωλήσεων των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων στη χώρα. Πιο συγκεκριμένα το εργοστάσιο βρίσκεται στην πόλη Chengdu, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το 2019.

POLESTAR ONE 10a

To εσωτερικό ακολουθεί τα πολύ ωραία πρότυπα των σύγχρονων Volvo, με τη μεγάλη οθόνη αλά tablet να κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό. Πηγή: Polestar

Μάλιστα η Polestar θέλει να υιοθετήσει ένα διαφορετικό μοντέλο προώθησης, δίνοντας έμφαση στις πωλήσεις online, παρέχοντας ταυτόχρονα και προγράμματα υποστήριξης με διάρκεια 2 ή 3 χρόνων και τα οποία θα περιλαμβάνουν τα πάντα. Δηλαδή από την κάλυψη του σέρβις και της ασφάλισης, μέχρι τη δυνατότητα ο ιδιοκτήτης να χρησιμοποιεί και άλλα μοντέλα της Polestar ή της Volvo καταβάλλοντας κάθε μήνα ένα σταθερό ποσό.

Παράλληλα η Polestar επιβεβαίωσε πως τα μελλοντικά της μοντέλα θα είναι όλα ηλεκτρικά. Μάλιστα το Polestar 2, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει επίσης κατά τη διάρκεια του 2019, θα είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo και θα ανταγωνίζεται κυρίως το Tesla 3. Το 2020 θα ακολουθήσει το Polestar 3, το οποίο θα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους SUV.