ΣΠΟΡ

F1: pole position o Ράικονεν στο Μονακό, καταστροφή για Χάμιλτον (vid)

Ο Κίμι Ραϊκόνεν και η Ferrari θα εκκινήσουν πρώτοι στο Grand Prix του Μόντε Κάρλο Reuters / Max Rossi

Ο Κίμι Ράικονεν έκανε την έκπληξη και πήρε την pole position (17η στην καριέρα του) στο Grand Prix του Μόντε Κάρλο, ενώ δίπλα του θα είναι ο Φέτελ με την άλλη Ferrari. Η είδηση των κατατακτήριων στον 6ο αγώνα της Formula 1 ήταν όμως η αποτυχία του Λιούις Χάμιλτον, που έμεινε εκτός 10άδας! Και σήμερα δεν έλειψαν τα ατυχήματα στους στενούς δρόμους του Μόντε Κάρλο.

Οι Ferrari έδειξαν από τα τελευταία ελεύθερα δοκιμαστικά (FP3) ότι ήταν σε εξαιρετική κατάσταση με τους Φέτελ-Ράικονεν να είναι οι γρηγορότεροι και τις Mercedes με διαφορετική επίδοση: ο Μπότας ήταν στην 3άδα.


(Ραϊκόνεν (αρ.) και Φέτελ (δ.) έκαναν το 1-2 για τη Ferrari στο Μονακό - Πηγή: Reuters / Max Rossi)

Όμως ο Λιούις Χάμιλτον από νωρίς είχε προβλήματα με το μονοθέσιο του. Και όταν άρχισε η χρονομέτρηση οι φόβοι της Mercedes επιβεβαιώθηκαν. Στην Q1 ήταν 10ος και η καταστροφή τον κτύπησε στην Q2 μένοντας εκτός 10άδας και διεκδίκησης καλής θέσης στη γραμμή εκκίνησης (14ος).


(Προβλήματα και πάλι με το μονοθέσιό του ο Λιούις Χάμιλτον - Πηγή: Reuters / Max Rossi)

Την ίδια ώρα ο Κίμι Ράικονεν ανέβαινε σταδιακά, όντας 3ος (πίσω από Φερστάπεν και Φέτελ) στην Q1 και πρώτος στις άλλες δύο, που τελικά του έδωσαν και την πρώτη θέση μετά από 9 χρόνια (2008) και 129 αγώνες.


(Επιστροφή σε pole position για το Ραϊκόνεν μετά από 9 χρόνια - Πηγή: Reuters / Max Rossi)

Η 3άδα κρίθηκε στα 45 χιλιοστά του δευτερολέπτου, όση ήταν η διαφορά του Μπότας (που έκανε τρομερό φίνις) από τον συμπατριώτη του, αλλά του έδωσε την 3η τελικά θέση, καθώς ο Φέτελ ήταν γρηγορότερος για 2 χιλιοστά!

Η Ferrari επέστρεψε στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης μετά το 2001 και έχει πλέον ελπίδες να πάρει και νίκη στην «καταραμένη» για εκείνη πίστα, αφού από τότε έχει να κερδίσει: ο Μίκαελ Σουμάχερ της είχε δώσει την τελευταία νίκη.


(Μπότας (αρ.), Ραϊκόνεν (κ) και Φέτελ (δ.) η τριάδα στην αυριανή εκκίνηση - Πηγή: Reuters / Max Rossi)

Όσο για τον Χάμιλτον θα πρέπει να κάνει ρεσιτάλ οδήγησης σε μια πίστα που δεν επιτρέπει προσπεράσματα, και με την στρατηγική να προβλέπει 1 πιτ στοπ για αλλαγή ελαστικών στις ομάδες.

Οδήγηση στο όριο, αλλιώς...μπαριέρες

Και σήμερα δεν έλειψαν τα ατυχήματα από τους οδηγούς, που πρέπει να οδηγούν στο όριο. Μετά τον Στρολ την Πέμπτη, ήταν η σειρά του Σεμπαστιάν Οκόν να διαλύσει το μονοθέσιό του στη FP3.

Ακολούθησε και ο Φαντόρν στην Q2, παίζοντας μάλιστα ρόλο στην αποτυχία του Χάμιλτον, που ακολουθούσε κάνοντας τον τελευταίο του γύρο, αλλά η κίτρινη σημαία του στέρησε τη δυνατότητα.

Ο 6ος αγώνας της σεζόν εκκινεί αύριο Κυριακή στις 15.00 ώρα Ελλάδας

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης