WRC: Λάτβαλα και Toyota θριαμβευτές στο θεαματικό Ράλυ Σουηδίας
Το 65ο Ράλυ Σουηδίας και δεύτερος αγώνας της χρονιάς στο WRC ανέδειξε δύο νικητές: τον Φινλανδό οδηγό Γιάρι Λάτβαλα (με συνοδηγό το Μίκα Άντιλα) , αλλά και την εργοστασιακή ομάδα της Toyota.
Ο 32χρονος οδηγός κέρδισε το 4ο Ράλυ Σουηδίας της καριέρας του και τον 17ο συνολικά αγώνα στο WRC διατηρώντας εύκολα το προβάδισμα του από το βράδυ του Σαββάτου. Ο Λάτβαλα που εμεινε χωρίς ομάδα στο φινάλε της περυσινής σεζόν, αφού η Volkswagen αποσύρθηκε από τους αγώνες και έκανε συμφωνία της τελευταίας στιγμής με την Toyota ήταν 2ος και στο Μόντε Κάρλο και για πρώτη φορά μετά το 2014 οδηγεί την κούρσα του τίτλου άλλος οδηγός πλην του κορυφαίου παγκόσμιου πρωταθλητή, Γάλλου Σεμπαστιάν Οζιέ.
(Οι 3 νικήτριες ομάδες Τάνακ (αρ.), Λάτβαλα (κ) και Οζιέ (δ) - Πηγή: TT News Agency/Micke Fransson via Reuters)
(3ος ο Οζιέ στην Σουηδία - Πηγή: TT News Agency/Micke Fransson via Reuters)
Το "κλειδί" της νίκης του Λάτβαλα ήταν το ατύχημα του Βέλγου Τιερί Νεβίλ στην τελευταία ειδική-ταχύτητας του Σαββάτου, όταν και από λάθος του κατέστρεψε τον μπροστινό τροχό του Hyundai και έχασε έτσι το μεγάλο προβάδισμα που είχε αποκτήσει. Ο Λάτβαλα μπήκε πρώτος στις τρεις τελευταίες ειδικές στους χιονισμένους δρόμους της Σουηδίας, τις κέρδισε όλες και τερμάτισε 29 δεύτερα μπροστά από τον Εσθονό Τανάκ και 30 από τον Οζιέ, αμφότεροι με Ford Fiesta.
(Λάτβαλα και Άντιλα οδηγώντας το Toyota Yaris - Πηγή: TT News Agency/Micke Fransson via Reuters)
Νικήτρια όμως είναι και η εργοστασιακή ομάδα της Toyota που επέστρεψε στους αγώνες του WRC μετά από 17 χρόνια απουσίας και μόλις στο δεύτερο ράλυ είδε του Yaris να τερματίζει πρώτο. Και οι τρεις οδηγοί πάντως ήταν στο βάθρο και στο Μόντε Κάρλο (Οζιέ, Λάτβαλα και Τάνακ) δείχνοντας ότι πάμε για ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
(Και ο πόλεμος με τις σαμπάνιες - Πηγή: TT News Agency/Micke Fransson via Reuters)
Επόμενος αγώνας στις 10-12 Μαρτίου στο Ράλυ Αμέρικα, στο Γκουαναχουάτο του Μεξικό και σε υψόμετρο 2.700 μέτρων, που προκαλεί απώλεια στην ισχύ των κινητήρων μέχρι και 20/%.
Διαβάστε σχετικά