ΟΑΣΘ: Στο ΣτΕ 201 μέτοχοι ζητώντας «πάγωμα» της κρατικοποίησης – Η σκληρή απάντηση του Στ. Παππά
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν 201 μέτοχοι του ΟΑΣΘ και με αίτησή τους, ζητούν την ακύρωση της κρατικοποίησης του Οργανισμού.
Ειδικότερα, υποστηρίζουν ότι με την απόφαση κρατικοποίησης, βρέθηκαν από μικρές έστω μετοχές, να κρατούν πλέον άχρηστους τίτλους, ενώ στρέφονται κατά των υπουργών Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτου και Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.
Υπενθυμίζεται ότι στο Συμβούλιο της Επικρατείας έχουν ήδη προσφύγει και τα παλαιά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού.
Τον περασμένο Αύγουστο, με προσωρινή διαταγή του προεδρεύοντα του θερινού Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, αντιπρόεδρου Ιωάννη Γράβαρη, «πάγωσε» η διαδικασία εκκαθάρισης του Οργανισμού και η μεταβίβαση των μετοχών του, μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο επί αίτησης αναστολής που έχουν καταθέσει οι προσφεύγοντες.
Πάντως, απόφαση επί της αίτησης αναστολής δεν έχει εκδοθεί ακόμη, ενώ οι κύριες αιτήσεις-προσφυγές θα συζητηθούν στις 4 Δεκεμβρίου 2017 στο Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ.
Με τη νέα αίτηση ακύρωσης -τρίτη κατά σειρά- την οποία κατέθεσε ο δικηγόρος Παναγιώτης Λαζαράτος, οι 201 μέτοχοι του Οργανισμού αντιτίθενται στην αναγκαστική εξαγορά της εταιρείας από το ελληνικό Δημόσιο και την -όπως καταγγέλλουν- μείωση της δικής τους περιουσίας.
Στέλιος Παππάς: Να προσέχουν μήπως βγουν και χρεωμένοι
Ερωτηθείς για τη νέα προσφυγή που κατέθεσε στο Συμβούλιο της Επικρατείας μερίδα μικρομετόχων του πρώην ιδιωτικού ΟΑΣΘ, ο κ. Παππάς είπε: «Η δημοκρατία έχει και τα δικαστήρια. Καθένας που νομίζει ότι αδικείται, καλά κάνει και προσφεύγει στην δικαιοσύνη».
Απευθυνόμενος στους προσφεύγοντες, είπε χαρακτηριστικά:
Ας προσέχουν όμως, μήπως βρεθούν και χρεωμένοι, γιατί είναι τόσες πολλές οι αμαρτίες και δεν πρόκειται να μην ανακαλύψω τους ενόχους. Εγώ τα πτυχία μου δεν θα τα σκίσω.
Για τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ έφυγαν από τα δημόσια ταμεία πολλά λεφτά και θα αποκαλύψω αυτούς που τα κακοδιαχειρίστηκαν.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Παππάς δεν αρνήθηκε ότι ίσως και να υπάρχουν οι «τίμιοι» μεταξύ των μετόχων του πρώην ιδιωτικού ΟΑΣΘ, λέγοντας ωστόσο: «Θα πρέπει όμως να στραφούν εναντίον αυτών που διαχειρίστηκαν την κοινή τους περιουσία».