«Καυγάς» στη Βουλή στο νομοσχέδιο για τη διαφήμιση στα ΜΜΕ
Αντιπαράθεση κυβέρνησης – αντιπολίτευσης προκαλούν οι ρυθμίσεις για την τηλεοπτική διαφήμιση μετά τις αλλαγές που επέφερε ο Νίκος Παππάς σύμφωνα με τις οποίες καθίσταται προαιρετική η ηλεκτρονική πλατφόρμα τηλεοπτικών διαφημίσεων.
«Τι μεσολάβησε το σαββατοκύριακο και ο σκληρός πυρήνας του νομοσχεδίου που ήταν η υποχρεωτικότητα του συστήματος, άλλαξε; Τι ήταν εκείνο που έκανε τον υπουργό να δει το φως το αληθινό», αναρωτήθηκε με αρκετή δόση ειρωνείας ο Μάκης Βορίδης από τη ΝΔ, ενώ ο Ανδρέας Λοβέρδος από τη ΔΗΣΥ έκανε λόγο για ταπείνωση και οπισθοχώρηση της κυβέρνησης και για «ρέκβιεμ» των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
«Κάνω έκκληση στην αντιπολίτευση να μην παγιώσει την τακτική της, βρίζω αλλά ψηφίζω», σχολίασε από την πλευρά του ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής ο οποίος αναφερόμενος στην τροπολογία για τον επανακαθορισμό της διαδικασίας αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών, επεσήμανε ότι η ρύθμιση ήρθε μετά τις βελτιώσεις που πρότεινε το ΕΣΡ και δεν αφήνει περιθώρια για πολιτικά παιχνίδια και δημιουργία εντυπώσεων. Αναρωτήθηκε με τη σειρά του γιατί η αντιπολίτευση επιδίδεται σε ένα υβρεολόγιο που την εκθέτει από τη στιγμή που ψηφίζει τη ρύθμιση, ενώ σε ότι αφορά στις αλλαγές που επέφερε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, είπε ότι διορθώνει μια εκκωφαντική αποτυχία αγοράς που συμπιέζει τα οικονομικά των καναλιών.
Έφερε μάλιστα ως παράδειγμα ένα τηλεπαιχνίδι ή ένα reality- show που είναι ανταγωνιστικό σε τηλεθέαση και με την πλατφόρμα ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού θα μπορούσε να προπωλεί το διαφημιστικό χρόνο 6 ή 9 μήνες πριν αντί να το κάνει 15 μέρες πριν για να εισπράττει περισσότερα χρήματα, κάτι που θα βοηθήσει την βιωσιμότητα των καναλιών.
Από πλευράς ΚΚΕ ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Νίκος Καραθανασόπουλος δήλωσε ότι το ΚΚΕ θα καταψηφίσει επί της αρχής το νομοσχέδιο, καθώς στην ουσία γίνεται αναδιανομή της πίτας σε βάρος της ενημέρωσης, στην πλάτη των εργαζομένων. Για την προαιρετική εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας είπε ότι «μετατρέψατε σε άνθρακα τον θησαυρό».