ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρ. Σπίρτζης: Χορεύοντας με τον ...Λαλιώτη

Χρ. Σπίρτζης: Χορεύοντας με τον ...Λαλιώτη
EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Την έντονη αντίδραση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη προκάλεσε δημοσίευμα ότι συναντήθηκε με τον Κώστα Λαλιώτη για να υπάρξει ευνοϊκή ψήφος του ΠΑΣΟΚ σε συγκεκριμένα νομοσχέδια.

«Με τον Κώστα Λαλιώτη μας ενώνει μια φιλία πολλών χρόνων. Δεν αρνήθηκα ποτέ τις ιδεολογικές μου καταβολές. Είμαι σοσιαλιστής και το τι θα κάνω εγώ με τον Κώστα Λαλιώτη σας το λέω: θα χορεύω ταγκό στο Σύνταγμα», τονίζει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στη Βραδυνή της Κυριακής.

Ο υπουργός Μεταφορών προαναγγέλλει μείωση στην τιμή του εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας «στο βάθος του χρόνου», ενώ διαψεύδει κατηγορηματικά το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησής τους. «Όποιος το κάνει, εγκληματεί απέναντι στην κοινωνία και στα συμφέροντα του πολίτη. Οι δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας κοστίζουν για το στόλο τους το 1/5 που στοιχίζουν οι ιδιωτικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης», σημειώνει.

Προσθέτει πως από το νέο έτος εντός των μέσων συγκοινωνίας θα λειτουργεί ίντερνετ «έτσι ώστε να μπορεί ο κάθε πολίτης και να ενημερώνεται για το μέσο συγκοινωνίας που θέλει να χρησιμοποιήσει, αλλά και να μπορεί να εκδίδει εισιτήριο την ίδια στιγμή, ενώ αναφέρει ότι ο στόλος των μέσων συγκοινωνίας θα αλλάξει σημαντικά, «είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι!».

Αποκαλύπτει επίσης ότι θα προσφερθούν «δωρεάν και για πάντα» τηλεοπτικές συνδέσεις, μέσω ΟΤΕ και Nova, στις ακριτικές περιοχές, καθώς και δωρεάν συνδέσεις διαδικτύου στα ακριτικά νησιά.

Ο ίδιος αρνείται τις κατηγορίες ότι καθυστερεί σημαντικά τις επενδύσεις, παραπέμποντας «στα εργοτάξια των μεγάλων οδικών αξόνων, στου μετρό και σε όλα τα δημόσια έργα».

Προσθέτει ότι πάνω από μια δεκαετία αυτά τα έργα βάλτωναν με αποτέλεσμα να κρατούν τη χώρα και την οικονομία δέσμια, ενώ συμπληρώνει: «Δεν υπάρχουν καθυστερήσεις πλέον, οι διαγωνισμοί είναι άρτιοι και κανείς δεν μπορεί να μας κατηγορήσει. Υπάρχει ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τα οδικά δίκτυα της χώρας, για το αεροδρόμιο της Κρήτης, για τους μεγάλους και μικρότερους οδικούς άξονες. Όλα αυτά είναι επενδύσεις, καθώς είναι κοινοπραξίες με ιδιωτικές εταιρίες».