ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Αδειάζει» ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τον Αυγενάκη: Τέτοιες λογικές δεν γίνονται αποδεκτές

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης

EUROKINISSI/ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Σε αποδοκιμασία της συμπεριφοράς του Λευτέρη Αυγενάκη, σχετικά με το βίντεο με το περιστατικό με ξυλοδαρμό υπαλλήλου στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, προχώρησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, ξεκαθαρίζοντας πως λογικές τύπου «ξέρεις ποιος είμαι εγώ» δεν γίνονται αποδεκτές.

Ο κ. Μαρινάκης δήλωσε ότι ζητήθηκαν εξηγήσεις και αναμένεται ανακοίνωση του πρώην υπουργού διαμηνύοντας, ωστόσο, ότι ωστόσο, ότι «συμπεριφορές του τύπου "ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" δεν γίνονται ανεκτές».

«Δεν νομίζω ότι επιδέχεται πολλών ερμηνειών το βίντεο. Είναι αυτονόητη τουλάχιστον μια συγγνώμη. Περιμένουμε τη θέση του βουλευτή. Θα βγάλει ανακοίνωση. Αλλά θα σας πω ότι μπορεί για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές κρίνονται ακαριαία και συμπεριφορές "ξέρεις ποιος είμαι εγώ"» δεν είναι αποδεκτές» είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε συνέντευξή του στον Ant1, την οποία έδωσε προτού ο κ. Αυγενάκης βγάλει ανακοίνωση για το συμβάν.

Στο ερώτημα, δε, αν θα υπάρξει διαγραφή του κ. Αυγενάκη, ο κ. Μαρινάκης απάντησε «ας περιμένουμε τις εξηγήσεις του και θα δείτε την αντίδρασή μας».

Εξηγήσεις ωστόσο του ζητήθηκαν από τον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, ενώ για το περιστατικό ενημερώθηκε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η ανακοίνωσή του Λευτέρη Αυγενάκη

Ο Λευτέρης Αυγενάκης σε ανακοίνωσή του μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν κάνει λόγο για «περιστατικό λεκτικής έντασης» και ισχυρίζεται παρά το σχετικό βίντεο, ότι πρόκειται περί υπερβολών και ανακριβειών.

«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο. Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβασης.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος. Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης