ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οικονόμου στο twitter: 8 στους 10 πολίτες ικανοποιημένοι από τον αριθμό εξυπηρέτησης 1555

Οικονόμου στο twitter: 8 στους 10 πολίτες ικανοποιημένοι από τον αριθμό εξυπηρέτησης 1555
«Συμπληρώνεται ένας χρόνος λειτουργίας του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555 για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα. Οκτώ στους 10 συμπολίτες μας δηλώνουν ικανοποιημένοι από την λειτουργία του», ανέφερε το tweet του κ. Οικονόμου

Στον ένα χρόνο λειτουργίας του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555, αναφέρεται ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, με ανάρτηση στο twitter, επισημαίνοντας ότι 8 στους 10 συμπολίτες μας δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του.

Αναλυτικά ο κ. Οικονόμου αναφέρει στην ανάρτησή του:

«Συμπληρώνεται ένας χρόνος λειτουργίας του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555 για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα. Οκτώ στους 10 συμπολίτες μας δηλώνουν ικανοποιημένοι από την λειτουργία του».

Υπενθυμίζεται ότι από τις 29 Ιουλίου 2021 έχει τεθεί σε λειτουργία το τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, με σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.

Το τηλεφωνικό κέντρο ενοποίησε τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.

Από τον Σεπτέμβριο του 2021 στο νέο ενιαίο αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ εντάχθηκαν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του Ενιαίου Αριθμού Υποστήριξης Πολιτών