Οικονόμου: 8 στους 10 πολίτες ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση για ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ στο 1555
Την ικανοποίηση της κυβέρνησης για την αποτελεσματικότητα της γραμμής εξυπηρέτησης των πολιτών 1555 για θέματα ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ & ΟΠΕΚΑ εκφράζει την Παρασκευή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, μέσω ανάρτησής του στο twitter.
«8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555, για θέματα ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ & ΟΠΕΚΑ», αναφέρει ο κ. Οικονόμου.
«Σε 6 μόλις μήνες απαντήθηκαν πάνω από 1 εκατ. κλήσεις με τους πολίτες να αναγνωρίζουν την πρόοδο», προσθέτει ο κ. Οικονόμου και καταλήγει:
«Με σχέδιο κάνουμε πιο απλή την καθημερινότητα όλων».
Γραμμή Εξυπηρέτησης 1555: Μία γραμμή για να βρίσκεις άκρη
Το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων έχει ως σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.
Από τον Σεπτέμβριο του 2021 στο νέο ενιαίο αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ θα ενταχθούν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του Ενιαίου Αριθμού Υποστήριξης Πολιτών: https://1555.gov.gr/