Τηλεδιασκέψεις Γεωργιάδη για το περαιτέρω άνοιγμα της αγοράς
Ανανεώθηκε:
Η επαναλειτουργία των καταστημάτων αλλά και τα επόμενα βήματα για περαιτέρω άνοιγμα της αγοράς συζητήθηκαν σε διαδικτυακή συνάντηση που είχε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων 'Αδωνις Γεωργιάδης με τον πρόεδρο του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνο Μίχαλο και τον αντιπρόεδρο, Ιωάννη Μπρατάκο.
Επιπλέον, η επανεκκίνηση της εστίασης βρέθηκε στο επίκεντρο τηλεδιάσκεψης που είχε ο υπουργός και με τον πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων, Γιώργο Καββαθά.
Οι τηλεδιασκέψεις έγιναν γνωστές μετά από σχετικές αναρτήσεις του υπουργού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός ζήτησε από τους φορείς υπόμνημα με τις προτάσεις τους για το βιώσιμο άνοιγμα των επιχειρήσεων ενώ με τη ΓΣΕΒΕΕ συμφωνήθηκε να υπάρξει νέα συζήτηση μέχρι τις αρχές του επόμενου μήνα.
Οι κερδισμένοι
Καταστήματα ένδυσης, υπόδησης αλλά και καλλυντικών ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι από την πρώτη ημέρα του ανοίγματος του λιανεμπορίου.
Με τζίρο που σε κάποιες περιπτώσεις θύμισε και… Black Friday, οι καταναλωτές έσπευσαν να εκμεταλλευθούν τις ιδιαίτερα γενναίες εκπτώσεις που κατά περίπτωση έφτασαν ακόμη και το 70%.
Η μεγαλύτερη κοσμοσυρροή -που όμως δεν δημιούργησε προβλήματα- παρουσιάστηκε σε μεγάλες αλυσίδες, κυρίως επώνυμης ένδυσης, με το τζίρο να ξεπερνά ακόμα και κατά 50% τα αντίστοιχα περσινά επίπεδα.
Συχνό φαινόμενο ήταν οι ουρές έξω από τα καταστήματα, όμως οι καταναλωτές, αλλά και οι καταστηματάρχες τηρούσαν ευλαβικά τα μέτρα ασφαλείας ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα.
Αντίστοιχη ήταν η εικόνα και έξω από τα καταστήματα καλλυντικών, τόσο εντός όσο και εκτός εμπορικών κέντρων με του καταναλωτές μάλιστα να πραγματοποιούν σημαντικά αυξημένο τζίρο ανά πελάτη.
Όπως αναφέρουν στο CNN Greece στελέχη του κλάδου, αυτό είναι λογικό καθώς τα κλειστά καταστήματα έκαναν πολλούς να «ξεμείνουν» και να χρειαστεί να προμηθευτούν μαζικά καλλυντικά, φοβούμενοι ενδεχόμενο νέο lockdown.
Ειδικά στην περίπτωση της ένδυσης και της υπόδησης, οι μεγάλες εκπτώσεις που έφτασαν και το 70% αποτέλεσαν -και αποτελούν- μεγάλο δέλεαρ για τους καταναλωτές.