ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Είναι αστείο»: Η απάντηση Πέτσα στο CNN Greece για τα περί παραίτησης Κεραμέως του ΣΥΡΙΖΑ

ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / ΙΝΤΙΜΕ

Πρώτη ημέρα τηλεκπαίδευσης σήμερα για τους μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου λόγω του νέου lockdown που έχει επιβληθεί στην χώρα μας.

Ωστόσο, η πρεμιέρα «ηλεκτρονικής» λειτουργίας συνοδεύτηκε από προβλήματα καθώς για αρκετούς μαθητές ήταν αδύνατη η πρόσβαση.

Τα προβλήματα σημειώθηκαν έπειτα από την ολοκλήρωση του πρώτου 40λεπτου.

Μετά την πτώση του δικτύου της τηλεκπαίδευσης ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε την παραίτηση της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, επισημαίνοντας πως η πολυδιαφημισμένη πλατφόρμα Webex της Cisco «κράσαρε» στις πρώτες ώρες λειτουργίας και σταμάτησαν τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης σε πολλές περιοχές της χώρας. Κάτι για το οποίο είχαν προειδοποιήσει οι υπεύθυνοι δημόσιοι φορείς και ειδικά το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο».

Σε σχετική ερώτηση του CNN Greece αναφορικά με την παραίτηση της κ. Νίκη Κεραμέως που ζήτησε ο ΣΥΡΙΖΑ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας απάντησε λακωνικά:

«Είναι αστείο».

Αναφερόμενος στα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ο κ. Πέτσας ανέφερε πως οφείλονται σε πρόβλημα του Server της Cisco και γίνεται προσπάθεια να επαναλειτουργήσει μέσα στην ημέρα.

Νωρίτερα η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη δήλωσε στο CNN Greece πως τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης οφείλονται στην αδυναμία ανταπόκρισης από το Webex και είναι ευρωπαϊκό πρόβλημα και όχι μόνο ελληνικό.

Σύμφωνα με την κ. Ζαχαράκη, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως βρίσκεται σε επικοινωνία με την Cisco και μέσα στο επόμενο διάστημα θα εκδοθεί δελτίο Tύπου.

Επικριτικό ήταν και το σχόλιο από τον εκπρόσωπο Τύπου του Κινήματος Αλλαγής για τα προβλήματα στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, με τον Παύλο Χρηστίδη να σχολιάζει:

«Μαθητές δεν μπορούν να συνδεθούν στο σύστημα τηλεκπαίδευσης. Έχει πέσει σε όλη την χώρα. Επιτελικό φιάσκο».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης