Κορωνοϊός - Βουλή: Κόντρα για τη διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ
Ανανεώθηκε:
Αντιδράσεις προκαλεί άρθρο του νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών με τα μέτρα ανακούφισης των πληγέντων του «Ιανού» και την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας που αφορά στη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ και τη νέα καμπάνια για τον κορωνοϊό.
Ο ΣΥΡΙΖΑ επέκρινε την κυβέρνηση ότι «αντί να ανοίγει ΜΕΘ, μοιράζει κρατικό χρήμα».
«Xαρίζονται εκατομμύρια ευρώ για τη διαφημιστική δαπάνη με μια εν λευκώ διαδικασία για τα μηνύματα ενημέρωσης κοινού, έχουμε μια νέα λίστα Πέτσα χωρίς κανένα κοστολόγιο», είπε η Κατερίνα Παπανάτσιου και ζήτησε την απόσυρση της διάταξης.
Άμεση ήταν η απάντηση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Θεόδωρου Σκυλακάκη, ο οποίος κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι άφησε ανοχύρωτο το υγειονομικό σύστημα και «μισές ΜΕΘ».
«Πόσες ήταν μέχρι το 2015; Πόσο αυξήσαμε το ποσοστό για την υγεία; Δεν ντρέπεσαι λιγάκι να τα λες αυτά;», παρενέβη εκτός μικροφώνου ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, με τον Θεόδωρο Σκυλακάκη να σχολιάζει ότι «τα εσωκομματικά του ΣΥΡΙΖΑ επηρέασαν την αγωγή του πρώην υπουργού».
Σε ό,τι αφορά στη ρύθμιση για τη διαφημιστική δαπάνη, ο κ. Σκυλακάκης είπε ότι δίνει κίνητρο σε όποιον δεν είχε διαφημιστεί και κυρίως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αυξήσουν τη δαπάνη τους και να ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της επιχείρησης.
«Είναι κρίσιμο να γίνει τώρα γιατί οι επιχειρήσεις κάνουν τους προϋπολογισμούς, συνεπώς είναι μέτρο ανάπτυξης», ανέφερε.