ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεραμέως: Μετά την 1η Σεπτεμβρίου η έναρξη του νέου σχολικού έτους

INTIME/ ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο να λειτουργήσουν τα ολοήμερα σχολεία η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, ενώ σε ό,τι αφορά το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, τόνισε ότι εξετάζεται να ανοίξουν λίγο νωρίτερα τα σχολεία, σε καμία περίπτωση όμως νωρίτερα από την 1η Σεπτεμβρίου.

«Δεν έχω την απάντηση αυτή τη στιγμή, πάντως είναι κάτι που εξετάζουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά σχετικά με τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων.

Αναφερόμενη στην προσέλευση των μαθητών του Δημοτικού στα σχολεία, η κυρία Κεραμέως, σε συνέντευξή της στην πρωινή εκπομπή του Mega δήλωσε ότι αυτή ανέρχεται στο 81% και εξέφρασε την ικανοποίησή της για την «εξαιρετική τήρηση» των μέτρων προστασίας,την οποία απέδωσε στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και την τοπική αυτοδιοίκηση.

Όπως είπε, υπάρχει διαρκής ενσωμάτωση και καταγράφεται σχετική αύξηση σε σχέση με τις πρώτες μέρες επαναλειτουργίας των δημοτικών σχολείων που το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 80%.

Τόνισε ότι σε πρώτη φάση δόθηκε μεγάλη σημασία στην άρτια λειτουργία του πρωϊνού τμήματος των δημοτικών και στις άδειες ειδικού σκοπού για τους γονείς -τόσο στον δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό τομέα- για να μπορούν να κάνουν χρήση μειωμένου ωραρίου και να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους νωρίτερα από το σχολείο.

Παράλληλα σημείωσε ότι όλα είναι έτοιμα για τις πανελλαδικές εξετάσεις και οι διαδικασίες εξελίσσονται κανονικά.

Η υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε επίσης στην διαδικασία διαμοιρασμού των συγγραμμάτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τονίζοντας ότι το υπουργείο φρόντισε -για λόγους ασφαλείας αλλά και επειδή τα βιβλιοπωλεία ήταν το προηγούμενο διάστημα κλειστά - η διανομή να γίνει κατ' οίκον. Ήδη, τόνισε, έχει διανεμηθεί το μεγαλύτερο μέρος τους.

Σχετικά με το θέμα που έθεσαν φοιτητές του ΑΠΘ, που ζητούν να περάσουν το εξάμηνο χωρίς εξετάσεις λόγω κορωνοϊού, η κυρία Κεραμέως, σημείωσε ότι «δεν κατανοώ το νόημα του συγκεκριμένου αιτήματος των φοιτητών, την στιγμή που το εξάμηνο έχει προχωρήσει τόσο καλά».

Η υπουργός Παιδείας στάθηκε τέλος στις βασικές παραμέτρους του εκπαιδευτικού νομοσχεδίου, επισημαίνοντας πως στόχος του είναι να φύγουμε από την στείρα μετάδοση γνώσεων και να πάμε σε μια ευρύτερη καλλιέργεια.

Τέλος, στο ερώτημα αν υπήρξαν πιέσεις προκειμένου να διπλασιαστούν οι πιστοί στις εκκλησίες, τόνισε ότι δεν υπήρξαν πιέσεις και πως οι αποφάσεις κινούνται πάντα με βάση τις οδηγίες των ειδικών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης