ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΙΝΑΛ: Η στάση του υπ. Παιδείας για τον τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία δείχνει ασχετοσύνη

ΚΙΝΑΛ: Η στάση του υπ. Παιδείας για τον τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία δείχνει ασχετοσύνη

Έκπληξη, ανευθυνότητα και απορία καταλογίζει το Κίνημα Αλλαγής στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επειδή, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας, με τη στάση του «αναθέτει στους Διευθυντές των σχολείων μια ευθύνη, που εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσαν ποτέ να έχουν, να προσδιορίσουν δηλαδή ποιοι μαθητές και ποιοι εκπαιδευτικοί έχουν ανάγκη τεχνολογικής υποστήριξης, και καταδεικνύει στην καλύτερη περίπτωση ασχετοσύνη και προχειρότητα

Το ΚΙΝΑΛ επισημαίνει ότι η κυβερνητική πολιτική της Ν.Δ. δεν έχει κανένα εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό πνεύμα. «Αρχικά, ζητά από τους διευθυντές να καταθέσουν τις ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών, μετά αναφέρεται στις ανάγκες των σχολείων και «επ' ουδενί φυσικών προσώπων, εκπαιδευτικών ή μαθητών, στη συνέχεια ανακοινώνει ότι θα υπάρχει μία συσκευή ανά 50 μαθητές και στο τέλος σημειώνει ότι η όλη υπόθεση δεν αφορά τις ανάγκες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας αλλά το πρόγραμμα ΕΣΠΑ που έχει σχέση γενικά με τη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων. Δηλαδή τίποτα το συγκεκριμένο!», τονίζει.

Επικρίνει παράλληλα, ως υποκριτική τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ για τον ισχυρισμό του περί εισβολής ιδιωτικών εταιρειών στην ψηφιακή εκπαιδευτική πολιτική που ασκεί η Ν.Δ.. Τον κατηγορεί διότι άφησε ανενεργό το πεδίο στις δημόσιες πλατφόρμες του Ψηφιακού σχολείου, που είχε διαμορφώσει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. από το 2011.

Το Κίνημα Αλλαγής προτείνει στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας:

-Να προχωρήσει σε άμεση λύση του τεχνολογικού προβλήματος με τη στήριξη σοβαρής κρατικής χρηματοδότησης - αφού αναγκαστικά θα είναι ευρείας κλίμακας - και με την αξιοποίηση του ΕΣΠΑ για τη διανομή ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

-Να διαμορφώσει σχέδιο ανάπτυξης και ολοκλήρωσης του Ψηφιακού σχολείου καθώς στο σύνολό του η εισαγωγή της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή θα πρέπει να είναι συστατικό στοιχείο της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας.