ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ριζική αναδιάρθρωση των άγονων γραμμών προανήγγειλε ο Σπίρτζης

EUROKINISSI/Γιάννης Παναγόπουλος

Ριζική αναδιάρθρωση του ισχύοντος καθεστώτος για τις άγονες γραμμές, που στοιχίζουν κάτι περισσότερο από 45 εκατ. ευρώ ετησίως, προανήγγειλε από το βήμα της Βουλής ο Χρήστος Σπίρτζης, διαμηνύοντας ότι θα υπάρξουν δραστικές περικοπές στην επιδότηση, ακόμη και ακυρώσεις δρομολογίων

Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Σταμάτη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ήταν καθησυχαστικός σε ότι αφορά τις πραγματικές άγονες γραμμές, όπως η Κάλυμνος και το Καστελόριζο, που «δεν έχουν

κανέναν λόγο να ανησυχούν». Χαρακτήρισε στρεβλό που σύστημα που ίσχυε εδώ και δεκαετίες, καθώς –όπως είπε- ήταν ρουσφέτι σε αεροπορικές εταιρίες και πρόσθεσε πως θα τεθούν κριτήρια, όπως το εποχιακό και η χιλιομετρική απόσταση, για τον εξορθολογισμό του.

«Είναι άγονη η γραμμή Θεσσαλονίκη- Καλαμάτα ή Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα που κοστίζει 1,35 εκατ. ευρώ το χρόνο; Αυτό δεν είναι τόνωση στον τουρισμό της Κέρκυρας, αλλά ρουσφέτι σε αεροπορικές εταιρίες», είπε.

«Είστε βασιλικότεροι του βασιλέως και πολύ σκληρότεροι ως κυβέρνηση απ΄ ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή που έχει θέσει πολύ αυστηρά κριτήρια», αντέτεινε ο Δημήτρης Σταμάτης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης