Ανατροπή στην υπόθεση Joker: Η Βλαζάκη διαψεύδει και καταγγέλλει Μπογδάνο - Μπακογιάννη
Νέα τροπή στην υπόθεση του Joker, έρχεται μετά τη δήλωση που έκανε πριν λίγο η Μαρία Βλαζάκη.
Η πρώην γενική γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού διέψευσε ότι ήταν αυτή που κάλεσε τη αστυνομία να εισβάλει στις αίθουσες όπου παιζόταν το Joker, προκειμένου να μην επιτραπεί σε ανηλίκους να παρακολουθήσουν την ταινία.
Η κ. Βλαζάκη είχε κατονομαστεί από τους Κωνσταντίνο Μπογδάνο και Ντόρα Μπακογιάννη ως το στέλεχος του ΥΠΠΟΑ που είχε κινήσει τη διαδικασία.
Η δήλωση
Στη δήλωσή της η κυρία Βλαζάκη αναφέρει ότι:
«Η πληροφορία ότι δήθεν εγώ είμαι αυτή η οποία κάλεσα τηλεφωνικά την αστυνομία να επέμβει προκειμένου να επιληφθεί του θέματος της παρακολούθησης της ταινίας Joker από ανηλίκους θεατές είναι απολύτως ψευδής και εξ ολοκλήρου ανυπόστατη. Είναι τραγικό ότι η πληροφορία αυτή διακινήθηκε καταρχάς από βουλευτές, την κ. Μπακογιάννη και τον κ. Μπογδάνο, αν όχι κι από άλλους που δεν γνωρίζω, οι οποίοι σκοπίμως παραπληροφορούν την κοινή γνώμη. Οι κλήσεις στην Αστυνομία, όπως έχει δημόσια κι επίσημα συνομολογήσει το ίδιο το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, έγιναν από υπαλλήλους του».
Η κ. Βλαζάκη προσθέτει ότι: «Ως γνωστόν, εγώ δεν διατελώ υπάλληλος του ΥΠΠΟΑ. Επιπλέον, από τις 8.7.2019, οπότε και υπέβαλα παραίτηση από τη θέση της Γενικής Γραμματέως, ουδεμία σχέση έχω με το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και τις πολιτικές που ασκεί.
Επομένως:
Διαψεύδω κατηγορηματικά τις δηλώσεις των παραπάνω βουλευτών κ .κ. Θεοδώρας Μπακογιάννη και Κωνσταντίνου Μπογδάνου, με τις οποίες σήμερα το πρωί 22.10.2019 με κατονόμασαν ψευδώς αμφότεροι στους τηλεοπτικούς σταθμούς OPENTV και ΣΚΑΪ , αντιστοίχως, ο δε τελευταίος και με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.»
Και καταλήγει:
«Τους καλώ να ανακαλέσουν δημοσίως τις ψευδείς και συκοφαντικές αναφορές τους στο πρόσωπό μου. Περαιτέρω, τους καλώ να ζητήσουν δημόσια συγγνώμη από μένα και τον ελληνικό λαό, τον οποίο εν πλήρη γνώσει τους παραπληροφορούν. Τέλος, δηλώνω ότι στο βαθμό που με αφορά θα κινήσω κάθε νόμιμη διαδικασία, διαφυλάσσοντας την αξιοπρέπεια, την τιμή και την υπόληψή μου και υπερασπιζόμενη το δικαίωμα στην αληθή και αντικειμενική ενημέρωση».
Έπαιξε κι έχασε
Εν τω μεταξύ, σήμερα στο briefing ο Στέλιος Πέτσας επιτέθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ γαι τον Joker, λέγοντας ότι:
«Σε όλη την περίοδο της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η προηγούμενη κυβέρνηση επένδυσε σε ένα προφίλ του Κυριάκου Μητσοτάκη που δεν υπάρχει, νεοφιλελεύθερο, αναχρονιστικό, ακροδεξιό. Αυτό κατέρρευσε το βράδυ της 7ης Ιουλίου, όταν οι πολίτες έδωσαν εντολή διακυβέρνησης στη ΝΔ με πολύ ισχυρό ποσοστό 40%. Αυτό που βλέπουμε από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης να επενδύει στο ίδιο προφίλ, θα έχει την ίδια κατάληξη. Έπαιξε η αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά δεν της έκατσε το Τζόκερ. Η αστυνομία κάνει τη δουλειά της» Καταλήγοντας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε:
«Αν ο νόμος που φέρει και την υπογραφή του κ. Ραγκούση πρέπει να επανεξεταστεί, είναι κάτι που θα αποφασιστεί από τη Βουλή».
Δεξιοί και αδέξιοι
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο ΣΥΡΙΖΑ πέρασε στην αντεπίθεση. ««Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τα κάνει χειρότερα, ας βρουν μία ενιαία γραμμή στην κυβέρνηση «Τζόκερ» Η κυβέρνηση μέσα στον πανικό της να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από το φιάσκο με την εισβολή αστυνομικών σε σινεμά και την προσαγωγή ανηλίκων με κλούβες, ψεύδεται ασύστολα», αναφέρει η Κουμουνδούρου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ προσθέτει ότι: «Ακόμα και η κα Μενδώνη διαψεύδει με δηλώσεις της τον κυβερνητικό εκπρόσωπο για το νόμο του 2010, στον οποίον δήθεν βασίστηκε η αστυνομική επιχείρηση, αφού ο νόμος δεν προβλέπει εμπλοκή της ΕΛ.ΑΣ και οι έλεγχοι γίνονται μόνο από τις αρμόδιες επιτροπές του Υπουργείου Πολιτισμού. Άλλα λέει ο κ. Χρυσοχοΐδης, άλλα η κα Μενδώνη και άλλα το Μέγαρο Μαξίμου. Και όλοι μαζί ψάχνουν σε ποιον θα ρίξουν τον «Τζόκερ».»
Και καταλήγει: «Επειδή είναι και δεξιοί και αδέξιοι, αντί να ψάχνουν δικαιολογίες και να τα κάνουν χειρότερα, ας βρουν επιτέλους μία ενιαία γραμμή στην κυβέρνηση τσίρκο. Και τουλάχιστον ας ζητήσουν μία συγγνώμη για το φιάσκο που διέσυρε τη χώρα πανευρωπαϊκά και τη γύρισε σε σκοτεινές δεκαετίες».