Αντιπαράθεση Λυμπερόπουλου - (taxi)Beat στη Βουλή
Νέα σφοδρή επίθεση στον πρόεδρο της ΝΔ, Κυριάκο Μητσοτάκη, εξαπέλυσε στη Βουλή, όπου συζητείται νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για το νέο ΚΟΚ, ο πρόεδρος του συνδικάτου αυτοκινητιστών ταξί Θύμιος Λυμπερόπουλος.
«Δεν φοβάμαι ούτε αρχηγούς αξιωματικής αντιπολίτευσης να με απειλούν δια μέσου του Βορίδη, ούτε επιχειρηματίες που τον κατηγόρησαν για πολιτικές φιλίες και αποδείχθηκε ότι είχαν συνεταιριστικές φιλίες», είπε, ενώ επιτέθηκε και στην (taxi)Beat, η οποία –όπως είπε- δεν πληρώνει τους οδηγούς ταξί, προειδοποιώντας τους οδηγούς που συνεργάζονται μαζί της ότι κινδυνεύουν να μπουν φυλακή.
«Η μόνη καινοτομία που ασχολείται με ταξί και εισπράττει για λογαριασμό της το μίσθωμα είναι η (taxi)Beat, όμως δεν πληρώνεται ο ταξιτζής. Έχω, εδώ, ένα σωρό εμβάσματα προς ταξιτζήδες που δεν ξέρει κανένας από που έρχονται… Εμείς θέλουμε όλους τους επιχειρηματίες εδώ… Όμως θα πληρώνεται ο ταξιτζής και θα πληρώνει μερίδιο στην εταιρεία. Και η μίσθωση θα πηγαίνει στην εφορία. Δεν θα έχω εγώ χιλιάδες ταξιτζήδες που θα έρχονται τα εμβάσματα στους λογαριασμούς τους χωρίς να ξέρουμε από που είναι. Θα πάνε φυλακή οι ταξιτζήδες γιατί δεν μπορούν οι τράπεζες να ελέγξουν τα εμβάσματα στους λογαριασμούς τους. Θα τους πάρουν τα ταξί και τα σπίτια», είπε.
Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο «οι αυτοαπασχολούμενοι δεν είναι συντεχνία, συντεχνία και διαπλοκή είναι εκείνοι που μέσα από την καινοτομία δεν κλέβουν μόνο τους επαγγελματίες αλλά και την πατρίδα, παρερμηνεύοντας ακόμη και το νόμο του ευρωπαϊκού δικαστηρίου», ανέφερε ακόμη, ενώ σε άλλο σημείο της ομιλίας του, είπε: «Εγώ ούτε καράβια έχω, ούτε 80 ταξί όπως λένε, έχω ενάμιση ταξί».
Δεν παρέλειψε επίσης να δώσει συγχαρητήρια στο υπουργείο Μεταφορών για το νομοσχέδιο που φέρνει προς ψήφιση.
Την (taxi)Beat εκπροσώπησε ο διευθύνων σύμβουλος Νίκος Δανδράκης, υπογραμμίζοντας ότι η εταιρεία είναι καθ’ όλα νόμιμη. «Είμαστε απόλυτα νόμιμοι και φορολογούμαστε κανονικά», ανέφερε, εκφράζοντας παράλληλα ενστάσεις επί του άρθρου 12 που αφορά την ύπαρξη εκπτώσεων ή επιδοτήσεων κομίστρου. Όπως είπε, η συγκεκριμένη εταιρεία δεν μπορεί να συμπεριλαμβάνεται σε τέτοιο σκεπτικό, καθώς η ρύθμιση αυτή θα έχει ως συνέπεια να παίρνει μικρότερο κόμιστρο ο οδηγός και κατά συνέπεια να εισπράττει μικρότερα ποσοστά. «Θα κουρελιάσει το κόμιστρο, το γνωρίζουν αυτό τα συνδικάτα των ταξί;», διερωτήθηκε.