Το CNN Greece παρουσιάζει τα business stories, ένα podcast όπου συζητάμε με Έλληνες επιχειρηματίες το δρόμο προς την επιτυχία. Συζητάμε για τις προκλήσεις, αλλά και τις δυσκολίες. Για τις επιτυχίες, αλλά και τις αποτυχίες. Και αναζητούμε τις ιστορίες που έκαναν τη διαφορά.
Το σπίτι μας και ειδικότερα οι συσκευές που χρησιμοποιούμε καθημερινά, εξελίσσονται ραγδαία. Από το ψυγείο και την κουζίνα, μέχρι το πλυντήριο και τη σκούπα, οι τεχνολογικές εξελίξεις μεταμορφώνουν τον τρόπο που αλληλοεπιδρούμε με τις συσκευές μας, συνδυάζοντας εξυπνάδα, αποδοτικότητα και βιωσιμότητα.
Για τις αλλαγές που φέρνουν στην καθημερινότητά μας οι οικιακές ηλεκτρικές συσκευές μιλά σε αυτό το podcast του CNN Greece, ο Γιάννης Γρατσώνης, διευθύνων σύμβουλος της BSH Οικιακές Συσκευές, μίας από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών συσκευών παγκοσμίως. Ο κ. Γρατσώνης εξηγεί στο μικρόφωνο του CNN Greece πώς οι «έξυπνες» οικιακές συσκευές και σύγχρονες τεχνολογίες προσφέρουν νέες δυνατότητες, συμβάλλουν στην εξοικονόμηση πόρων και μειώνουν τη χρήση ενέργειας και νερού.
Παράλληλα, τονίζει ότι, αν και ο κλάδος των οικιακών συσκευών φαίνεται να κινείται με πιο αργούς ρυθμούς σε σχέση με τα smartphones ή τους υπολογιστές, οι αλλαγές που συντελούνται είναι εξίσου σημαντικές. Οι διασυνδεδεμένες συσκευές, όπως τα ψυγεία, οι φούρνοι, τα πλυντήρια ρούχων και πιάτων προσφέρουν μια συνολικά βελτιωμένη εμπειρία χρήστη, δημιουργώντας ένα νέο, «έξυπνο» οικιακό περιβάλλον, όπου ο καταναλωτής έχει μία σαφώς βελτιωμένη εμπειρία.
Μία από τις εταιρείες που μπορούν να χαρακτηριστούν ως disruptors, υπό την έννοια ότι άλλαξαν την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται, είναι το insurancemarket. Μία εταιρεία που δημιούργησε νέα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο και τώρα ετοιμάζεται να τα αλλάξει εκ νέου βοηθώντας τους ασφαλιστές να επικεντρωθούν στα πράγματα που πρέπει να επικεντρωθούν.
Σε αυτό το podcast του CNN Greece, ο Στέφανος Φαλκονάκης, chief of growth του insurancemarket συζητά με τον Δημήτρη Μαλλά για την πορεία της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά αλλά και για το Insurance Pro. Μία υπηρεσία που λύνει τα χέρια στους ασφαλιστές προσφέροντας όλα εκείνα τα εργαλεία που χρειάζονται προκειμένου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο εργασίας τους και, φυσικά, να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους.
Το ελληνικό οικοσύστημα καινοτομίας έχει παρουσιάσει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και σε αυτή την εξέλιξη ουδείς μπορεί να παραγνωρίσει τη σημασία που έχει ο Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας.
Γενικότερα, ο εν λόγω Διαγωνισμός έχει αναδείξει πολλές εταιρείες που τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στο ευρύτερο οικοσύστημα της καινοτομίας στην Ελλάδα. Και σε αυτό το επεισόδιο του Business Stories ο Δημήτρης Μαλλάς συνομιλεί με τρεις εκ των νικητριών ομάδων στον 13ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας, ο οποίος ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Εκπρόσωποι από τις ομάδες Blink, Tukana και Megaventory μιλούν για την ιδέα τους, τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν αλλά και τα επόμενα πλάνα τους, όπως, φυσικά, και για το πώς η διάκριση που πέτυχαν στον Διαγωνισμό τους έχει βοηθήσει στα επιχειρηματικά σχέδιά τους.
Η επόμενη διοργάνωση του Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας έχει ήδη ξεκινήσει. Και αν λοιπόν ασχολείστε με το χώρο της καινοτομίας και έχετε κάποια ιδέα που θεωρείτε ενδιαφέρουσα, επισκεφθείτε το nbg.gr/competition και μάθετε περισσότερα για τον 14o Διαγωνισμό που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Η προθεσμία υποβολής συμμετοχών λήγει στις 4 Οκτωβρίου στις 3 το μεσημέρι.
Η Microsoft είναι μία εταιρεία που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Αλλά είναι και μία εταιρεία για την οποία η Ελλάδα έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία τα τελευταία χρόνια με αφορμή την επένδυση στη δημιουργία ενός data center region αλλά και αρκετών ακόμη κινήσεων. Για τα πλάνα της Microsoft όσον αφορά στην Ελλάδα αλλά και τις εξελίξεις σε τομείς όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) μιλά στο νέο επεισόδιο του Business Stories και στον Δημήτρη Μαλλά ο Θεοδόσης Μιχαλόπουλος.
Έχει συνδέσει το όνομά της με την καθιέρωση του espresso στη χώρα μας, αρχικά με την εισαγωγή του καφέ illy στην ελληνική αγορά το 1988, «ανακαλύπτει» λίγα χρόνια αργότερα τον freddo και αποτελεί την πρώτη εταιρεία που παράγει ελληνικό espresso, τον Dimello. Η KAFEA TERRA «άνοιξε» τον δρόμο, ώστε οι Έλληνες καταναλωτές να «εκπαιδευτούν» στην κατηγορία espresso, ο οποίος παγκοσμίως συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία.
Ο κ. Γιάννης Καρυοφύλλης, Διευθυντής Εργοστασίου της Εταιρείας και από τα ιδρυτικά της στελέχη, μιλά στο Business Stories του CNN Greece για τους σημαντικότερους «σταθμούς» αυτής της 35χρονης διαδρομής κατά τη διάρκεια της οποίας ο ίδιος βρέθηκε σε καίριες θέσεις ευθύνης.
Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και το πώς αποτυπώνεται στην εμπειρία των πελατών συζητούν στο νέο επεισόδιο της σειράς podcast Business Stories του CNN Greece, ο Εταίρος και Επικεφαλής του Τομέα Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών (TMT) της EY στην Ελλάδα και στον Νότιο Τομέα της περιοχής της Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), Γιώργος Αποστολάκης και ο δημοσιογράφος Δημήτρης Μαλλάς.
Για τα νέα μοντέλα smartphones που φέρνει η TCL στην ελληνική αγορά, το TCL 40 SE και το TCL 40 R 5G, μιλά στο Business Stories του CNN Greece και τον Δημήτρη Μαλλά ο κύριος Γιάννης Μαρώσης, διευθυντής πωλήσεων της TCL για την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και το Ισραήλ.