Νέα συλλογή Barbie από βιοδιασπώμενο πλαστικό λανσάρει η Mattel
Μία νέα σειρά Barbie φτιαγμένες από ειδικό πλαστικό που δεν επιβαρύνει τους ωκεανούς λανσάρει η εταιρεία Mattel.
Η συλλογή «Barbie Loves the Ocean» («Η Barbie λατρεύει τον ωκεανό»), ειδικά για το καλοκαίρι, περιλαμβάνει τρεις κούκλες, ένα σκηνικό για beach volley και πλήρη εξάρτυση παραλίας.
Για τη δημιουργία της η Mattel συνεργάστηκε με την εταιρεία ανακύκλωσης πλαστικών Envision Plastics, μία από τις μεγαλύτερες στον τομέα. Τα υλικά από τα οποία θα είναι φτιαγμένα τα συγκεκριμένα παιχνίδια θα προέρχονται από περιοχές στη χερσόνησο Μπάχα του Μεξικό, με στόχο την μετρίαση της ρύπανσης από πλαστικά.
«Οι προσπάθειές μας για βιωσιμότητα αντιπροσωπεύουν το επόμενο βήμα στην κοινωνική αποστολή και εξέλιξη της Barbie», δήλωσε στο CNNi η Lisa McKnight, αντιπρόεδρος της Mattel (MAT) και παγκόσμια επικεφαλής του χαρτοφυλακίου Barbie and Dolls της εταιρείας.
«Για να δείξουμε πραγματικά στην επόμενη γενιά ότι μπορεί να είναι τα πάντα, πρέπει να κάνουμε το καθήκον μας στην προστασία του πλανήτη, στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεών μας και στην προώθηση βιώσιμων καθημερινών συμπεριφορών», πρόσθεσε.
Κάθε κούκλα «Barbie Loves the Ocean» κοστίζει 10 δολάρια ενώ το πλήρες σετ φτάνει τα 20 δολάρια. Παράλληλα, η δράση θα συνοδευτεί από την κυκλοφορία ενός νέου βίντεο στη σειρά vlog στο YouTube με τίτλο «Η Barbie εξηγεί πώς μπορούμε όλοι να προστατεύσουμε τον πλανήτη».
Η νέα αυτή σειρά της Barbie σε συνδυασμό με τις νέες εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες στο YouTube αποτελούν τις τελευταίες δράσεις της Mattel για να επιτύχει τους στόχους βιωσιμότητας που έχει θέσει. Στο παρελθόν η 76 ετών εταιρεία έχει δεσμευθεί να χρησιμοποιεί 100% ανακυκλώσιμα υλικά ή bio πλαστικά υλικά τόσο στα παιχνίδια της όσο και στις συσκευασίες της μέχρι το 2030.
Τον Μάιο, η εταιρεία παιχνιδιών ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει ένα πρόγραμμα με τίτλο «Mattel Playback», το οποίο ενθαρρύνει τους καταναλωτές να στείλουν στη Mattel τα παλιά τους παιχνίδια και η εταιρεία μπορεί να επαναχρησιμοποιήσει τα υλικά για μελλοντικά προϊόντα Mattel.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με την Barbie και δύο άλλα προϊόντα της Mattel – τα παιχνίδια Matchbox και MEGA – ενώ στο μέλλον θα προστεθούν και άλλες επωνυμίες. Η πανδημία δημιούργησε μια απρόβλεπτη αύξηση της ζήτησης για παιχνίδια, καθώς οι γονείς έμειναν με τα παιδιά τους στο σπίτι.
Η Mattel δεν είναι μόνη της στην προσπάθεια για πιο οικολογικά παιχνίδια, καθώς πολλές μεγάλες εταιρείες παιχνιδιών προσπαθούν να γίνουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον μετά από δεκαετίες περιβαλλοντικά ολέθριων πλαστικών στα προϊόντα και τις συσκευασίες τους.
Η εξεύρεση εναλλακτικών για το πλαστικό είναι ζωτικής σημασίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και η υιοθέτηση «φιλικών προς το περιβάλλον» στρατηγικών και προϊόντων είναι σημαντική για τις εταιρείες, καθώς οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο το πώς οι επιλογές τους επηρεάζουν τον πλανήτη.
These new Barbies are made from ocean-bound plastic, by Alexis Benveniste, CNN Business