Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το facebook
Η καταγραφή προσωπικών δεδομένων των χρηστών εκ μέρους του facebook φαίνεται ότι θα είναι η επόμενη μεγάλη υπόθεση με την οποία θα ασχοληθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, προκειμένου να ελέγξει αν το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο συλλέγει πληροφορίες από χρήστες που βοηθούν στη δημιουργία τεράστιων εσόδων από διαφημίσεις.
Δεν έχουν περάσει παρά μερικές εβδομάδες από τότε που η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ επέβαλε πρόστιμο ύψους 2,4 δισ. ευρώ στην Google επειδή αξιοποιούσε προς όφελός της τα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών, ενώ δεν πάει πολύς καιρός από τότε που οι Βρυξέλλες είχαν επιβάλει πρόστιμο ύψους 110 εκατ. ευρώ στo facebook για παραπλάνηση των Αρχών το 2014.
Το facebook έχει ήδη μπει στο μάτι του γερμανικού Ομοσπονδιακού Γραφείου εναντίον των Καρτέλ, που εξετάζει κατά πόσο η υπηρεσία ουσιαστικά εκμεταλλεύεται τη δημοτικότητά της προκειμένου οι χρήστες να συμμορφώνονται με όρους και προϋποθέ- σεις που εν- δέχεται να μην κατανοούν.
Διόλου τυχαία, οι λεπτομέρειες που παρέχουν οι χρήστες μέσω των σελίδων τους συμβάλλουν καθοριστικά στη δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων που με τη σειρά τους έχουν πλουτίσει την εταιρεία.