Βάρος στα παιδικά ρούχα ρίχνει η διεθνής βιομηχανία της μόδας
Τα 156 δισ. ευρώ προσεγγίζουν οι πωλήσεις παιδικών ρούχων παγκοσμίως και ανέρχονται στο 12% των συνολικών πωλήσεων ρουχισμού.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Euromonitor, τα οποία επικαλείται ο Guardian τα τελευταία πέντε χρόνια η αύξηση των πωλήσεων στα παιδικά ρούχα έχει ξεπεράσει την αύξηση των πωλήσεων στα ανδρικά και γυναικεία. Μόνο στη Βρετανία αυτή η αγορά αναμένεται να δει τον τζίρο της να αυξάνεται τα επόμενα πέντε χρόνια κατά 13%, σύμφωνα με τα στοιχεία της βρετανικής εφημερίδας.
Είναι ενδεικτικό ότι εταιρείες με διαδικτυακά ή φυσικά καταστήματα που πωλούν τέτοια ρούχα έχουν δει τα τελευταία χρόνια τον τζίρο τους να αυξάνεται έως 50%.
Η τάση αυτή έχει αρχίσει να τραβά το ενδιαφέρον εταιρειών μόδας, οι οποίες μέχρι σήμερα έριχναν το μεγαλύτερο βάρος τους κυρίως σε πολύ ακριβά ρούχα για άνδρες και γυναίκες. Τώρα μεγάλες και μικρές εταιρείες μόδας επιδιώκουν να κάνουν τις μαμάδες να ξοδέψουν πολύ περισσότερα για να ντύσουν τις κόρες τους από όσα θα έδιναν για να ντυθούν οι ίδιες.
Στην εξάπλωση πανάκριβων, ομολογουμένως, παιδικών ρούχων από γνωστούς σχεδιαστές έχουν συμβάλει μεταξύ άλλων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου διασημότητες προβάλλουν ηθελημένα ή άθελά τους τέτοια προϊόντα. Η ζήτηση για ακριβά παιδικά ρούχα έχει κάνει ακόμη και στελέχη με χρόνια εμπειρίας στον χώρο να δηλώνουν έκπληξη για τη νέα τάση που δημιουργείται.