ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι εκλογές δεν αύξησαν τα διαφημιστικά έσοδα των αμερικανικών εφημερίδων

Εντάθηκε η μείωση των διαφημιστικών καταχωρίσεων στους έντυπους «New York Times», ενώ δεν αυξήθηκε στον βαθμό που αναμενόταν η διαφήμιση στην ηλεκτρονική σελίδα της εφημερίδας, γεγονός το οποίο απογοήτευσε εκείνους που υποστηρίζουν ότι η ηλεκτρονική έκδοση θα ισοσκελίσει τις απώλειες του έντυπου προϊόντος.

Τα έσοδα στην έντυπη διαφήμιση στο δεύτερο τετράμηνο 2016 μειώθηκαν κατά 8,5% και συνολικά – έντυπη και ηλεκτρονική – κατά 7,7% ή κατά 124,9 εκατ. δολάρια.

Η μείωση της διαφήμισης μεταξύ Μαΐου και Αυγούστου στους ΝΥΤ προκάλεσε έκπληξη επειδή ακριβώς αυτό το διάστημα είχε αρχίσει ο ιδιόμορφος προεκλογικός αγώνας μεταξύ 16 προεδρικών υποψηφίων.

Η πτώση της διαφήμισης στην έντυπη έκδοση των ΝΥΤ δεν είχε αντίκτυπο στην κυκλοφορία της εφημερίδας, η οποία αυξήθηκε κατά 3% περίπου στο τετράμηνο και αντιστοιχεί σε εισπράξεις 217 εκατ. δολαρίων. Στο ίδιο διάστημα, αυξήθηκε και η μερίδα της ηλεκτρονικής έκδοσης κατά 15,4%, με είσπραξη 56,1 εκατ. δολάρια.

Η εφημερίδα προχώρησε σε απολύσεις στο προσωπικό της Νέας Υόρκης παρέχοντας και τη δυνατότητα της εθελουσίας εξόδου.

Μια επισκόπηση του ευρύτερου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκαλύπτει κάτι το οποίο δίνει κάποια απάντηση, αλλά βάζει και σε σκέψεις. Συνολικά οι διαφημιστικές καταχωρίσεις δεν περιορίστηκαν, αντίθετα αυξήθηκαν κατά 3,4% σε σχέση με το πρώτο τετράμηνο του έτους. Κατευθύνθηκαν όμως στο Google και στο Facebook, που είδαν τις διαφημίσεις τους να αυξάνονται κατακόρυφα – κατά 8,1% και 6,4% αντίστοιχα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης