ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Salesforce: Ενίσχυση της παρουσίας της στην Ελλάδα

O επικεφαλής της ομάδας της Salesforce για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, Robin Fischer

Έτοιμη να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην Ελλάδα δηλώνει η Salesforce, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στο χώρο του επιχειρηματικού λογισμικού που επικεντρώνεται στους τομείς που σχετίζονται με τις σχέσεις με τους πελάτες (customer relationship management – CRM).

Σύμφωνα με τον Robin Fischer, ο οποίος είναι επικεφαλής της ομάδας της αμερικανικής εταιρείας για την περιοχή της Μεσογείου, του Ισραήλ, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, «ο ρυθμός ανάπτυξης για την Ελλάδα είναι πολύ μεγαλύτερος από το μέσο ρυθμό ανάπτυξης της Salesforce, ο οποίος ανέρχεται σε 30%». Ο κ. Fischer δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο, η Salesforce να προχωρήσει στο προσεχές μέλλον στη δημιουργία τοπικού γραφείου στη χώρα μας, έσπευσε, όμως, να σημειώσει ότι υπάρχουν τουλάχιστον 20 άνθρωποι μέσα στον οργανισμό του αμερικανικού κολοσσού που ασχολούνται αποκλειστικά με την ελληνική αγορά.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο αφορά πάντως τις προβλέψεις που υπάρχουν για το πως μπορεί να επηρεάσει η Salesforce την ελληνική αγορά, κυρίως μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων όπως είναι το Trailblazers. Σύμφωνα με τον Χάρη Λιναρδάκη, strategic account executive της Salesforce, πρόσφατη έκθεση της IDC προβλέπει ότι μέχρι το 2026 ο αριθμός των θέσεων εργασίας στην Ελλάδα που θα σχετίζονται με την Salesforce και τις υπηρεσίες της μπορούν να φθάσουν στις 6300 και τα συνολικά έσοδα στα 1,9 δισ. δολάρια. Σε παγκόσμιο επίπεδο τα αντίστοιχα νούμερα είναι 9,3 εκατ. θέσεις εργασίας και περισσότερα από 1,6 τρισ. δολάρια.

Η Salesforce ιδρύθηκε το 1999 και ήταν από τις πρώτες εταιρείες παγκοσμίως -πριν από 20 χρόνια- που αξιοποίησε τις δυνατότητες του cloud προκειμένου να διαθέσει τις εφαρμογές της στους πελάτες της. Η εταιρεία έχει εξελιχθεί στον παγκόσμιο ηγέτη στο χώρο των εφαρμογών CRM με τον στόχο της να είναι να προσφέρει μία αρκετά διευρυμένη γκάμα λύσεων που σχετίζονται με τα τμήματα μίας επιχείρησης που «βλέπουν» τους πελάτες και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση των πελατών, το μάρκετινγκ κ.ά. Η Salesforce έχει προχωρήσει, μάλιστα, σε αρκετές εξαγορές με πιο πρόσφατη αυτή του Slack, μίας εξαιρετικά δημοφιλούς πλατφόρμας επικοινωνίας, με το ύψος της συμφωνίας να ανέρχεται σε 27,7 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με τον κ. Fischer, ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της προσέγγισης της Salesforce είναι ότι μπορεί να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της, ανεξαρτήτως μεγέθους, τις ίδιες ακριβώς λύσεις.

Η Salesforce έχει ενισχύσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια το αποτύπωμα της στην Ελλάδα με τον αριθμό των πελατών της να ξεπερνά τις 100 επιχειρήσεις στους οποίους περιλαμβάνονται ορισμένοι εκ των μεγαλύτερων οργανισμών της χώρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη σχετική λίστα περιλαμβάνονται εταιρείες όπως είναι ο όμιλος ΟΤΕ, ο ΟΠΑΠ, ο όμιλος Βιοχάλκο, η Motor Oil, η ΕΠΑ, η ΔΕΣΦΑ, η Petrogaz, ο Παπαστράτος, η Skroutz, η Intracom, η Lamda Development, η Eurolife κ.ά. Προς το παρόν, οι πελάτες της είναι κυρίως μεσαίου και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις αλλά το πλάνο είναι να επεκταθεί και στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις της χώρας. Αυτός είναι και ο λόγος που η Salesforce έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα ευρύ δίκτυο συνεργατών όπου περιλαμβάνονται εταιρείες όπως είναι οι Accenture, Cognity, Deloitte Digital, IBM, Intrasoft, KPMG, NetU, Prime Consulting, PwC, QIVOS, Robin Consulting, Satori Analytics και TEKA Systems.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης