ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΠΑΠ: Αύξηση κερδών 125,1% στο πρώτο εξάμηνο 2021

ΟΠΑΠ: Αύξηση κερδών 125,1% στο πρώτο εξάμηνο 2021
Ισχυρή άνοδο κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου ΟΠΑΠ στο πρώτο εξάμηνο 2021. INTIME

Ισχυρή άνοδο κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου ΟΠΑΠ στο πρώτο εξάμηνο 2021.

Ειδικότερα, τα καθαρά έσοδα του ομίλου προ εισφορών (GGR) του πρώτου εξαμήνου 2021 ανήλθαν στα 570,1 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 12,2% σε ετήσια βάση παρά τις κατά 40% λιγότερες ημέρες λειτουργίας των καταστημάτων ΟΠΑΠ.

Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) αυξήθηκε κατά 30,2% και διαμορφώθηκε στο πρώτο εξάμηνο 2021 στα 248,8 εκατ. ευρώ (πρώτο εξάμηνο 2020: 191,1 εκατ. ευρώ).

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το πρώτο εξάμηνο 2021 αυξήθηκαν κατά 99,8% στα 204,8 εκατ. ευρώ (α’ εξάμηνο 2020: 102,5 εκατ. ευρώ) ή αυξημένα κατά 74,4% σε επαναλαμβανόμενη βάση.

Τα λειτουργικά έξοδα πρώτου εξαμήνου 2021 ανήλθαν στα 175,1 εκατ. ευρώ έναντι 124,8 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο 2020, αυξημένα κατά 40,3% σε ετήσια βάση.

Τα καθαρά κέρδη το πρώτο εξάμηνο 2021 διαμορφώθηκαν στα 82,1 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 125,1% σε επαναλαμβανομένη βάση.

Ο όμιλος διατήρησε την ισχυρή ταμειακή θέση του, με καθαρό δανεισμό στα 423,4 εκατ. ευρώ και βελτιωμένο δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA στο 1,2x (1,3x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).

Τα VLTs και το Online συνεχίζουν να αποτελούν τους κυριότερους παράγοντες ανάπτυξης.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας θα διανείμει προμέρισμα χρήσης 2021 ύψους 0,10 ευρώ ανά μετοχή με τη δυνατότητα επανεπένδυσης σε μετοχές της εταιρείας. Ημερομηνία αποκοπής στις 20 Οκτωβρίου.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2021, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, δήλωσε: «Με ικανοποίηση ανακοινώνουμε τα οικονομικά αποτελέσματά μας για το δεύτερο τρίμηνο του 2021, τα οποία αναδεικνύουν μια δυναμική επιστροφή στην κανονικότητα. Η σημαντική ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων συνεισέφερε ξεκάθαρα στις επιδόσεις μας, ενώ τα έσοδα από τις online δραστηριότητες διατήρησαν ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική. Παρά τους περιορισμούς για τη νόσο COVID-19 που είναι ακόμα σε ισχύ, καταφέραμε να προσελκύσουμε ξανά τους πελάτες στα καταστήματά μας, με βάση το ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο μας και τη συνεχή εστίαση μας στην παροχή παγκόσμιου επιπέδου διασκέδασης και τυχερών παιχνιδιών. Η προσέγγιση αυτή στηρίζει την ανάκαμψη και τη βιωσιμότητα των δραστηριοτήτων των συνεργατών μας. Ταυτόχρονα, συνεχίζουμε να ηγούμαστε της online αγοράς, χάριν στη μακροπρόθεσμη, διπλή στρατηγική μας, με την επένδυσή μας στην Kaizen Gaming να συνεχίζει να αποδίδει και τις διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ να ενισχύονται και να διαφοροποιούνται περαιτέρω. Συνολικά, ο ΟΠΑΠ διαθέτει ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο, αναπτύσσοντας συνεχώς και παρέχοντας υπηρεσίες, με στόχο την καλύτερη ανταπόκριση στις προσδοκίες των πελατών μας. Κοιτώντας προς το μέλλον, παραμένουμε εστιασμένοι στην επέκταση της online παρουσίας μας, την ψηφιοποίηση της retail εμπειρίας και την εξέλιξη του brand και του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας, ώστε να προσελκύσουμε νέα κοινά και να ενεργοποιήσουμε περαιτέρω τα ήδη υπάρχοντα».