ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

7 στους 10 φορολογουμένους συμμορφώνονται όταν δέχονται τηλεφώνημα της ΓΓΔΕ

Επιδόσεις ρεκόρ σε ευρωπαϊκό επίπεδο καταγράφει η Διεύθυνση Φορολογικής Συμμόρφωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, καθώς το 75% των τηλεφωνικών της κλήσεων οδηγεί στη συμμόρφωση των φορολογουμένων.Η επίδοση αυτή είναι «εξαιρετική» εάν αναλογιστεί κανείς ότι το μέσο επίπεδο συμμόρφωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο δεν ξεπερνά το 35%.

Στελέχη της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων επισημαίνουν στο CNN Greece πως οι τηλεφωνικές επικοινωνίες με φορολογουμένους είναι ο πλέον αποδοτικός τρόπος συμμόρφωσης, πολύ πιο αποτελεσματικός σε σχέση με τα SMS και τα Mail.

Το 2015 η Διεύθυνση της ΓΓΔΕ προχώρησε στη διενέργεια τουλάχιστον 100.000 τηλεφωνικών επικοινωνιών από το τηλεφωνικό κέντρο της, εκ των οποίων οι 75.000 οδήγησαν σε επιτυχή αποτελέσματα.

Ωστόσο, δεδομένου ότι το 2016 η υπηρεσία αποδυναμώθηκε, καθώς απεχώρησαν 5 άτομα, ήτοι το 17% του προσωπικού της , το τρέχον έτος θα διενεργηθούν περίπου 82.000 τηλεφωνικές επικοινωνίες σε ετήσια βάση. Αυτό σημαίνει πως κάθε ένας εκ των εργαζομένων στο call center της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης της ΓΓΔΕ θα διενεργήσει 2.733 επικοινωνίες με φορολογουμένους μέσα στο έτος.

Δεδομένου ότι η διευθέτηση των ζητημάτων ανά φορολογική υπόθεση απαιτεί περισσότερες από 2 τηλεφωνικές κλήσεις , ουσιαστικά οι επικοινωνίες αυτές αντιστοιχούν σε πολλά τηλεφωνήματα.

Το σημαντικό είναι πως βάσει του υφιστάμενου προγραμματισμού η ΓΓΔΕ θα διενεργεί εφέτος 224 επικοινωνίες ανά ημέρα με σκοπό τη συμμόρφωση των φορολογούμενων και την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων ως προς την υποβολή δηλώσεων και την καταβολή των ληξιπροθέσμων οφειλών τους.

Εάν το προσωπικό του call center της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης ήταν 40 άτομα αντί για 30, τότε σε ετήσια βάση θα διενεργούνταν 110.000 περίπου έλεγχοι, γεγονός που θα συνεπαγόταν 82.500 ολοκληρωμένες υποθέσεις για το Δημόσιο, έναντι των 61.500 επιτυχημένων υποθέσεων που αναμένονται για το σύνολο του 2016.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης