ΔΕΔΔΗΕ: Πώς να λάβετε αποζημίωση για τις συσκευές που χάλασαν από τις διακοπές ρεύματος
Ανανεώθηκε:
Μέσω της πλατφόρμας της ΔΕΔΔΗΕ και ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία θα μπορέσουν να αποζημιωθούν οι πελάτες που «έχασαν» ηλεκτρικές συσκευές του νοικοκυριού τους από τις αλλεπάληλες διακοπές ρεύματος που έφερε η κακοκαιρία «Μήδεια».
Οι πελάτες μπορούν να αποζημιωθούν αν αποδειχθεί ότι οι ηλεκτρικές συσκευές τους καταστράφηκαν κατά τη διακοπή του ρεύματος, συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα που υπάρχει στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ.
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές για την καταβολή της αποζημίωσης:
• Να υποβάλετε έγκαιρα την παρακάτω
αίτηση αποζημίωσης
• Να θέσετε στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ, εφόσον σας ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
• Να θέσετε στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ, όταν σας ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
• Ναυπογράψετε Υπεύθυνη Δήλωσης αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που θα σας χορηγηθεί
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από
την υποβολή τους, ενώ σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής σας, σας καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.