ΔΕΔΔΗΕ: Μηδενική Χρέωση Δικτύου Διανομής τον Φεβρουάριο για όλους τους πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας
Ο ΔΕΔΔΗΕ, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων νοικοκυριών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, αποφάσισε να αφαιρέσει από τους λογαριασμούς τη Χρέωση Δικτύου Διανομής, που αντιστοιχεί στον μήνα Φεβρουάριο.
Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών που επλήγησαν, ανεξάρτητα από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο ΔΕΔΔΗΕ θα αφαιρέσει το ποσό που αναλογεί στη χρέωση αυτή από τους λογαριασμούς των συγκεκριμένων πελατών και θα το αποστείλει στους προμηθευτές.
Η παραπάνω μείωση θα ενταχθεί στους λογαριασμούς που θα λάβουν οι καταναλωτές στο επόμενο διάστημα, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης του κάθε προμηθευτή.
Χιλιάδες νοικοκυριά με προβλήματα στην ηλεκτροδότηση
Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι συνεχίζονται οι εργασίες για την πλήρη αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο Μέσης Τάσης της Αττικής και έχουν επανηλεκτροδοτηθεί τμήματα των γραμμών που παρουσίαζαν έως και σήμερα το πρωί ζημιές από την πτώση δέντρων στις περιοχές Εκάλη, Διόνυσο, Αγ.Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο.
Νωρίτερα είχε υπολογιστεί ότι το σύνολο των νοικοκυριών με προβλήματα ηλεκτροδότησης διαμορφωνόταν στις 7.000.
Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή σε όλους τους πολίτες σε περίπτωση που διαπιστώσουν ζημιές στο Δίκτυο (πεσμένα καλώδια, στύλους κλπ) να απομακρυνθούν άμεσα και να μην έρθουν σε καμία επαφή.
Καλεί επίσης όσους πολίτες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν με την Εταιρία για να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης, τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500, μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).