Ο κορωνοϊός άλλαξε τις συνήθειες των καταναλωτών
Ανανεώθηκε:
Μεγάλες αλλαγές στην καταναλωτική και συναλλακτική συμπεριφορά των πολιτών έφερε η πανδημία, καθώς τους τελευταίους μήνες παγκοσμίως πολλά έχουν αλλάξει στην καθημερινότητα των ανθρώπων, μέρος της οποίας είναι και οι συναλλαγές. Παγκόσμια έρευνα της Visa διαπιστώνει ότι το 67% των μικρών επιχειρήσεων και το 78% των καταναλωτών έχουν υιοθετήσει νέες συμπεριφορές εξαιτίας της πανδημίας.
Η Visa δημοσίευσε τη μελέτη «Visa Back to Business», αξιολογώντας τη μετατόπιση στο ψηφιακό εμπόριο ως απάντηση στην πανδημία, που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάγκη των καταναλωτών για ασφαλείς πληρωμές.
Σύμφωνα με τη μελέτη αγοράς, τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και των ΜΜΕ, σχεδόν οκτώ στους δέκα καταναλωτές παγκοσμίως άλλαξαν τον τρόπο πληρωμής τους προκειμένου να μειώσουν τις επαφές και περισσότερα από τα δύο τρίτα των ΜΜΕ (67%) έχουν δοκιμάσει νέους τρόπους – είτε πρόκειται για τη δημιουργία ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου είτε για αλλαγή της τεχνολογίας POS – για να διατηρήσουν την καλή λειτουργία της επιχείρησής τους.
Τα ευρήματα της έρευνας «Visa Back to Business» δείχνουν ότι η δυνατότητα ανέπαφων πληρωμών είναι ο παράγοντας που διαφοροποιεί τις επιλογές των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των καταναλωτών θα στραφούν στις επιχειρήσεις που δίνουν τη δυνατότητα ανέπαφων πληρωμών.
Για σχεδόν τους μισούς καταναλωτές παγκοσμίως (46%) η δυνατότητα για ανέπαφες πληρωμές είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέτρα ασφαλείας που πρέπει να διαθέτουν τα καταστήματα, ενώ το 48% δεν ψωνίζει σε καταστήματα που προσφέρουν μόνο μεθόδους πληρωμής που απαιτούν επαφή με το ταμείο ή με κοινόχρηστη συσκευή.
Οι νέες συνθήκες έφεραν αλλαγές και σχεδόν τέσσερις στους πέντε (78%) καταναλωτές έχουν αλλάξει τον τρόπο πληρωμής για τις αγορές τους, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών αγορών, όταν είναι δυνατόν, (49%), χρησιμοποιούν ανέπαφες πληρωμές (48%) και δεν χρησιμοποιούν συχνά μετρητά (46%).