Κρατική στήριξη αλλά όχι κρατικοποίηση ζητά η Aegean Airlines
Δραματική συρρίκνωση της Aegean Airlines βλέπει η Διοίκηση της αεροπορικής εταιρείας, στην περίπτωση που δεν λάβει βοήθεια από το Ελληνικό Δημόσιο.
Μιλώντας σε αναλυτές ο επικεφαλής της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης ξεκαθάρισε πως η εταιρεία του επιθυμεί να λάβει κρατική στήριξη, στη βάση όσων προβλέπονται από τους ειδικούς κανόνες ανταγωνισμού που θέσπισε η Κομισιόν για την πανδημία.
Ωστόσο, αποσαφήνισε πως δεν είναι επιθυμητή η παραχώρηση ποσοστού της εταιρείας στο Ελληνικό Δημόσιο, ως αντάλλαγμα για αυτή τη στήριξη.
Ο ίδιος ταύτισε το μέγεθος της κρατικής στήριξης με την επόμενη ημέρα της εταιρείας, ξεκαθαρίζοντας πως από αυτή θα εξαρτηθεί το μέγεθός, το δίκτυο και ο αριθμός εργαζομένων που θα απασχολεί η Aegean μετά την κρίση του κορωνοϊού.
Στη βάση αυτή έφερε το παράδειγμα πως εάν η Aegean βρεθεί να πετά με 25-30 αεροπλάνα αυτό θα σημαίνει πως οι αερομεταφορές στην Ελλάδα θα επιστρέψουν 30 χρόνια πίσω.
Ο ίδιος άφησε να εννοηθεί πως οι συζητήσεις με το Δημόσιο για το ύψος και το είδος της στήριξης θα καταλήξουν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Δημήτρης Γερογιάννης τόνισε στους αναλυτές πως η εταιρεία εστιάζει σε μείωση του κόστους και πως στη βάση αυτή έχει προχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευση με τους μεγάλους προμηθευτές της.
Όπως είπε, τον Μάιο οι αμοιβές της διοίκησης θα μειωθούν κατά 20-30%, το 70% του προσωπικού έχει ήδη τεθεί σε αναστολή, ενώ αποφασίσθηκε η μη ανανέωση περίπου 300 εποχιακών συμβάσεων.