Ενημέρωση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους ζητά από τις τράπεζες το υπουργείο Ανάπτυξης
Επιστολή για τις υποχρεώσεις ενημέρωσης των καταναλωτών απέστειλε στα πιστωτικά ιδρύματα, στα ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος καθώς και στα ιδρύματα πληρωμών, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Σύμφωνα με την επιστολή οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών οφείλουν εφεξής να αναρτούν στους διαδικτυακούς τους τόπους και να διαθέτουν σε έντυπη μορφή στα υποκαταστήματά τους, στους αντιπροσώπους τους καθώς και στους τρίτους προς τους οποίους έχουν αναθέσει δραστηριότητες, ενημερωτικό σχετικό φυλλάδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα δικαιώματα των καταναλωτών. Ξεκαθαρίζεται δε πως για τη διάθεση των εν λόγω πληροφοριών οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών δεν επιβάλλουν χρέωση στους πελάτες τους.
Μεταξύ άλλων στο εν λόγω φυλλάδιο αποσαφηνίζεται πως κάθε καταναλωτής που διαμένει νόμιμα στην Ε.Ε. δικαιούται τουλάχιστον έναν βασικό λογαριασμό πληρωμών δωρεάν ή έναντι εύλογου τέλους, δηλαδή λογαριασμό που συνοδεύεται από χρεωστική κάρτα, καλύπτει τις αναλήψεις μετρητών, την τοποθέτηση χρηματικών ποσών και την εκτέλεση και λήψη πληρωμών.
Όσον αφορά στα άτομα με αναπηρίες, στην επιστολή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ξεκαθαρίζεται πως απαιτείται η ενημέρωση με άλλα κατάλληλα μέσα, ώστε οι πληροφορίες να είναι διαθέσιμες σε προσιτή μορφή.
Διαβάστε αναλυτικά τι προβλέπει το σχετικό φυλλάδιο με τα δικαιώματα των καταναλωτών ΕΔΩ