«Έσπασε» το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ για τις ρυθμίσεις οφειλών
Έσπασε το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ χθες, πρώτη ημέρα εφαρμογής της δυνατότητας ρύθμισης χρεών τηλεφωνικά, χωρίς δηλαδή την υποχρέωση μετάβασης του οφειλέτη σε κατάστημα της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από αρμόδια στελέχη της επιχείρησης, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο 11770 τετραπλασιάστηκαν. Μόνο χθες έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις, έναντι μόλις 280 (αιτήσεων για ρύθμιση) ανά ημέρα τον Σεπτέμβριο. Είναι ενδεικτικό ότι η ΔΕΗ ενίσχυσε το τηλεφωνικό κέντρο για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο πρόγραμμα διακανονισμών που τέθηκε σε εφαρμογή την προηγούμενη εβδομάδα προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:
-Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 5 μηνιαίες δόσεις.
-Από 500 ως 1000 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 8 μηνιαίες δόσεις.
-Από 1000 ως 2000 ευρώ, προκαταβολή 15 % και 12 μηνιαίες δόσεις.
-Από 2000 ως 3000 ευρώ, προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις.
-Από 3000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30 % και 24 μηνιαίες δόσεις.
Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.
Μετά την τηλεφωνική έγκριση της ρύθμισης, ο πελάτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα που αναφέρει τα εξής:
«Για να ενεργοποιηθεί ο διακανονισμός που συμφωνήθηκε, θα πρέπει η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (….) να πληρωθεί εντός μίας εργάσιμης ημέρας (έως ………). ΚΩΔ.ΗΛ.ΠΛΗΡ RF…………………………….».
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της ρύθμισης είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των δόσεων και των νέων λογαριασμών που θα εκδοθούν στη συνέχεια.